2014. augusztus 21., csütörtök

Midnight Moontól csórva.
Bocsi az instagrammal tuningolt telefonfotókért, senki el nem hinné, hogy a háztartásunkban másfél fényképezőgép jut egy főre.

1. Outside my window…
nagy büdös semmi.


2. I am thankful…
hogy elvisel.


3. In the kitchen…
káosz, totális és teljes.


4. I am wearing…
almás shortot. Új szerzemény, utcára még nem mertem menni benne.


5. I am creating…
Írok.
(cenzúráztam, mert szégyenlős vagyok)

6. I am going…
Kecsapos villamossal.


7. I am reading…
Ez most kiábrándító lesz, de összevitatkoztunk egy ismerőssel nap közben, és hazatérve első dolgom volt utánanézni.

Igen, ez egy Biblia.

8. I am learning…


9. I am pondering…
Utána kellett néznem, mi az a pondering. Nem jutott más az eszembe, amin sokat elmélkedem manapság.


10. A favorite quote…
Miért lovagol mindenki az idézeteken? És miért kéne kedvencnek lennie? Szerencsémre az osztrák női magazinban most volt egy rakat, kiválasztottam egyet találomra. Hurrá.


11. One of my favorite things…
Új táska.

12. A few plans for the rest of the week…


13. A peek into my day…
Találtam egy füzetet, benne egy tízoldalas levéllel egy keresztény férfitől a feleségének, amiben kifejti, mennyi baj van a házasságukkal. Kemény olvasmány volt, főleg azok a részek, amikben Isten békéjét emlegeti.

6 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Több kis irományom is folyamatban van:) csak olyan iszonyú szégyenlős vagyok vele, hogy még Medvegynek sem merem megmutatni, és igazából pánikba esek a gondolattól, hogy bárki elolvassa... extrém eset vagyok"-.-

      Törlés
    2. Én is ilyen vagyok :) Ráadásul már csak azért sem mutatom meg szinte senkinek, mert néha kidolgozatlan, esetleg sablonos, de abban az adott pillanatban olyan jó írni. Kézzel kicsit jobban szeretek, mint gépen, de gépen előnyösebb, sokkal jobban át lehet utána fogalmazni.

      Törlés
    3. Dettó:DD Néhány régebben teleírt füzetet visszaolvasva már tök cikis az egész, mégsincs szívem kidobni. Inkább eldugom, időnként visszaolvasom és égek, milyen hülyeségek fogtak meg régen:D
      Korábban énis kézzel írtam (egy bizonyos típusú spirálfüzetbe olcsó golyóstollal vagy töltőtollal), csak mostanában álltam át a gépelésre, ha esetleg netalántán mégis meg akarnám valakinek mutatni, el tudja olvasni az írásomat. De már taktikus vagyok: ha csak ötletelek, mehet kézzel, de ha már a fejemben készen van, hadd szóljon a klaviatúra:D

      Törlés
  2. De jó, ez nagyon tetszik, lehet én is kitöltöm :)

    VálaszTörlés