2014. augusztus 7., csütörtök

Things I Love Thursday


♥ mondtam már, hogy FELVETTEK? ♥ pénteki mozi - kezd szokás lenni ♥ meghosszabbították a szerződésem! még három hétig dolgozom - najó, két hétig, az utolsót megkapom fizetett szabadságnak. imádom a főnökeimet, mondtam már..? ♥ Dorci fogott és hazahozott egy verebet - úgy tűnik, mégis szeret minket annyira, hogy szívén viseli a sorsunkat ♥ új ismerősök, akik hamar a bizalmukba fogadnak ♥ páros randi ♥ nyaralástervezés! az is páros ♥ négy helyett fél2kor hazaengedtek - kicsit kolbászoltam a városban, tökéletesen olyan érzés volt, mint amikor annó ellógtam az utolsó órámat gimiben ♥ BFFem visszatért messzi Osztrákiából és egy hónap után végre találkoztunk - komolyan hiányzott már a hülye feje ♥ új farmer! - "áá, ez szerintem kicsi lesz": pont jó ♥ váratlan virág - egy kezemen meg tudom számolni, hányszor kaptam virágot, mert "elvei ellen van", mindig inkább elfogyasztható ajándékot kapok, de most teljesen váratlanul egy szál rózsával jött haza ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése