2014. augusztus 10., vasárnap

Medvegy nem tud titkot tartani. Ez egyrészt tök jó, mindent elmond nekem, másrészt annyira nem, mert tényleg mindent elmond nekem, még azt is, amit nem akarok tudni, pl. hogy mit kapok a szülinapomra vagy hogy meg akarja kérni a kezem.
Másik ilyen "probléma" a velem tanúsított bőkezűsége, vagyis bármit kicsit is ábrándosabb arccal nézek, azonnal felajánlja, hogy megveszi nekem.
Ebből egy igen komplex és egyedi, tipikus "First World Problem" állt össze. Erre akkor döbbentem rá, amikor nemrég elgyötört arccal felnézett rám, hogy igazán nem akarja elmondani, de nem tudja eldönteni, hogy az általam áhított táskát vegye meg a szülinapomra, vagy egy új telefont.

Szóval komoly gondjaim vannak ám.

7 megjegyzés:

  1. Ez aranyos, bár oda meglepetés. :)

    Én szerintem, a fél világot oda adnám, ha tehetném annak, akit szeretek. Mi pasik ilyenek vagyunk, igaz van olyan, aki sajnálja a pénzt. Hiába is, adni sokkal jobb.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. már megszoktam, majd meglepem magam én:)

      az ajándékozás a szeretet kifejezésének ősrégi és kissé kapitalista szemléletű kifejezése, és néha kicsit frusztrál is, hogy nem tudom így viszonozni... ha tehetném, elhalmoznám kocsikkal, drága márkás macskákkal meg az aktuális játékokkal:D

      Törlés
  2. Jaj ez annyira ismerős. Ha az ember önző lenne, akkor persze tök jó érzés lenne ha az egész világ csak az ő vágyait figyelné és mindent megvenne, de ez így olyan IZÉ, K is mindent csak megvenne vagy kifizetne nekem, múltkor majdnem lovasórákat akart nekem fizetni mert nagyon fáj érte a szívem de az mégis mekkora kiadás már omg, úgyhogy meg is tiltottam neki hogy nehogymár. Az a szerencséje, hogy még nem vagyok kereső ember, mert ha egyszer lesz pénzem, én is mindent meg fogok neki venni amit csak akar, MWHUHAHAHAHAHA.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyan vicces, hogy míg egyesek vadásszák a "gazdag férjet", minket zavarba hoz:D
      (najó gazdagságról szó sincs, de az én sokáig nullához tendáló bevételem mellett az ő keresete jelenti a háztartásunk teljes bevételének kb. 95%át)

      Nekem még most sem igazán sikerült megszokni, hogy mindent magától értetődően ő fizet, a sok elutasított "megvegyem neked?"ről nem is beszélve, ami állt már BKV- és kondibérlettől CDkig szinte minden hülyeségemre. Időnként diadalittasan visszahívom fagyizni vagy moziba, de azért mégsem ugyanaz na.
      Arra tartogatok, hogy egyszer nyerek a lottón, és akkor én játszom ezt el vele egy Ferrari márkakereskedésben:D

      Törlés