2014. október 3., péntek

Általában értelmes fiatal hölgynek tartom magam, de néha csak egy szőke liba vagyok, és egyszerűen kitör belőlem a picsulás, mint pl. tegnap alkalmazott biológia gyakorlat után, amikor benyomultunk a női mosdóba "akkor most szelfizünk köpenyben" felkiáltással. Ketten vártak ránk mosolyogva a vécéknél és a bejáratnál, amíg mi visítva-röhögve fotózkodtunk, időnként véletlenül bekapcsolva a kézszárítót. Titokban élveztem.
Vagy másik példa nemrég esett meg:
Én: Tök jó ez az új ajakápoló, finom az illata és olyan mókásan bizseregnek tőle az ajkaim.
Ő: (néhány másodperc csönd után) Nem lehet, hogy ez allergiás reakció..?

4 megjegyzés:

  1. Olyan megnyugtató tudni, hogy nemcsak én vagyok totál szőke néhanapján :D látom magam kívülről, és tudom, hogy siralmas vagyok :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Néha engem is frusztrál, hogy látom, hogy kb. feleannyinak tűnik az IQm, mint valójában, de fuck it, hülyének lenni is fun:D

      Törlés
  2. Néha kell ilyen is, én pl. bizonyos emberkékkel vállalhatatlanra tudom röhögni magam és totálisan le is égetem magam, de nem baj :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az ilyen emberekre kell nagyon vigyázni:)) különben is, azok az igazi barátok, akikkel nem ciki cikinek lenni:D

      Törlés