2014. október 17., péntek

Megvolt a második első ZHm, pszichóból írtuk, szerintem nem lett rossz (nehéz lett volna elrontani, mivel nyolcvanan írtuk ugyanazt a feladatsort). Ettől féltem a legkevésbé, ezután csak egyre rosszabb lesz: Közegészség- és járványtan - hissz! Alkalmazott biológia - hissz! Anatómia - erre már nincsenek is szavak a borzadálytól.

Medvegy munkahelyével az az egyetlen gondom, hogy többször viszik csapatépíteni, mint az nekem megfelelne (nekem mondjuk a semennyi lenne a legszimpatikusabb, de az sajna nem opció). Úgyhogy ma este a macskával tombolunk: éjfélig partizunk kettesben, én tornázom, Dorci Medvegy székében alszik, aztán hajat mosok és vizes hajjal fekszem le, és végig olyan zenéket hallgatok, konkrét számokat ötször egymás után ismételve, amiket csak én szeretek. Mi így mulatunk.

És végül női téma: tegnap nőgyógyásznál voltam. Imádom a pasast, nála születtem még annó jópár éve, hatalmas fazon, imádom. Megdicsért, hogy nagyon szép a méhem, ami bizarr új értelmet adott a belső szépség kifejezésének, és bizarr módon jól esett. Kifelé menet még utánam ordibált, hogy jó legyek és vigyázzak magamra, hát komolyan imádnivaló ember.

2 megjegyzés:

  1. Hogy én mennyire utáltam a járványtant. És három félév is volt belőle. A végén már minden betegséget diagnosztizáltam magamon. :D
    Sok sikert a továbbiakban! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, rám fog férni:))
      Ha jól emlékszem, nekünk csak egy félévig lesz, de ez is elég... a néni lényegében felolvassa a diákat, amik csak szövegből állnak, nem várja meg, amíg leírjuk, és amikor felvetettük, hogy esetleg elküldhetné nekünk a ppt-t - nem adhatja oda, mert a jogvédelem meg a szerzői jogok. Ha nem lenne katalógus, itt pattantam volna fel "hellószia" felkiáltással-.-

      Törlés