2014. október 5., vasárnap

Időnként kilyukadok egy-egy blogra, ami tökre tetszik, de valamiért nem lehet követni (?!?!?!?!??!?!?!), kedvencelni nem akarom, mert az milyen lame már, úgyhogy simán "majd megjegyzem"ben maradok magammal, ami vagy összejön, vagy nem.

Én: *sóhaj* Elmúlt már a nyár, ideje átpakolnom az őszi pénztárcámba.
Ő: Igen komoly gondjaid vannak.

/tanulunk/
Én: Megvan egy tétel a negyvenből!
Ő: *enyhén lesújtóan* Nekem megvan negyvennégy a százból.

Ő: Ez a 9gag (kilencgeg) egyre gázabb hely lesz... lehet át kéne szoknom 4chanra (négycsán).

6 megjegyzés:

  1. Jaj az annyira rossz tényleg, amikor ilyen blogra akadok én is, ilyenkor mennek könyvjelzőbe, aztán jól el is felejtem mindet...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tegnap találtam egy ilyet, nézem, ez tökre tetszik és olyan ismerős... igen, egyszer már tetszett kb. fél éve is-.-

      Törlés
  2. Na, lányok.
    A bloggerben van egy olyan, hogy főmenű, ott látod, hogy van egy olyan sáv, hogy "olvasnivaló listája", alatta egy gomb klikkeljetek rá és másoljátok be a kívánt blog url címét. Lehet segítettem egy kicsit ezen a követhetetlen blogos dolgon.
    De ha még se, ajánlom a theoldreadernevű oldalt. Ott egyszerűen lehet követni, rendszerezni a blogok és mehet a gyűjtögetés, olvasás! :))

    A kilencgag meg vicces, csak már elhülyülnek az emberek ott is, mint mindenki. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szeretem, ha egy helyen vannak a cuccaim, úgyhogy egy időben a wordpresses blogokat is bevittem szépen így, csak azóta ellustultam...

      a kilencgeg meg tök jó, csak a kommenteket nem szabad megnézni:D

      Törlés
  3. RSS-feed? :) az nagyjából minden blognak van

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon ciki, de utána kellett néznem, miről beszélsz... és még mindig nem igazán tudom, hol keressem.
      ha D. végzett a far cry-jal, megkérem, hogy szánjon meg és igazítson útba.

      Törlés