2014. október 28., kedd

Egyre jobban örülök, hogy nem vágattam frufrut, mert a környezetemben többen is döntöttek így manapság, és tök hülyén néznek ki vele. Az egyenes, tömött frufru nagyon kevés embernek áll jól (az egyikük Zooey Deschanel), a többiek pedig úgy néznek ki vele, mint egy kislány, aki felpróbálta a HundMes pótfrufrut - ahogy énis tettem egyszer egy barátom kedvéért, aki majd megszakadt a kiröhögésem közben. És a fotót akkor sem mutatom meg, ha fizetnek érte.

4: döbbenj rá, hogy szarul áll és vedd le

4 megjegyzés:

  1. Jó, akkor ez nemcsak nekem tűnt fel. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És én nagyon gondolkodtam rajta, hogy bevállaljam... utólagosan is küldenék a fodrászlánynak egy tábla csokit, amiért lebeszélt:D

      Törlés
  2. Nagyon gondolkodok néha egy lazább frufrun, de mindig lebeszélem magam róla, ugyanúgy szenvednék vele, mint anno a rövid hajjal, semmi értelme :) és sanszos, hogy szarul is állna :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaja, egy frufru lényegében frizura a frizurán, amihez én extrán lusta vagyok:D

      Törlés