2014. október 15., szerda

Medvegy törölte magát facebookról. Eddig is csak miattam volt, mert ott cseteltünk egész nap, de már egyre többet bénázik a messenger, és nem mindig kapom meg az üzeneteit. Most át kell szoknunk máshová.

Olyan fura belegondolni, hogy amikor még csak ismerkedtünk, az még MSNen folyt (a következő generáció már nem fogja tudni, milyen rezgő figyelmeztetést kapni, rejtve felmenni, micsoda öröm az ismerős kis pittyenő hang, és micsoda megtiszteltetés megadni valakinek az MSN címemet - ami persze tök gáz, mert 12 évesen csináltam), aztán ahogy egyre menőbb lett a facebook, átszoktunk, és most kereshetünk valami mást.
Ilyenkor olyan öregnek érzem magam.

(mellesleg nekem is megfordult a fejemben, hiszen menő szidni a facebookot, de most komolyan, én szeretem. ott beszélek egy csomó ismerőssel, akivel nem akarok/tudok telefonálni, a csoportokban egy csomó hasznos és érdekes infót cserélünk, a sulis dolgokat pedig elképesztően megkönnyíti - a beiratkozás előtti ismerkedéstől az arcok nevekhez kötésén át a ZHk és egyéb hülyeségek megvitatásáig mindent. szóval én szeretem a facebookot és pont.)

10 megjegyzés:

  1. Mi is MSNen kezdtünk (anno domini 2009 :D ) aztán amikor az megszűnt, akkor skype lett. Azóta is azon toljuk, facebookon egymással valamiért sose.
    Azt az előnyét látom a fészbuknak, hogy az egyetemi életet összefogja, úgyhogy ezen okból hasznosnak tartom én is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én a skypeot valamiért pont nem szeretem, próbáltam, de nem az én világom. most a gmail csettel teszünk egy próbát, csak hát ott nincsenek pusheen cicás matricák... semmi nem lehet tökéletes:D

      Törlés
  2. Ajánlom a g-talkot vagy most már Hangouts néven fut ha jól emlékszem. Csak egy gmailos fiók kell hozzá:) És androidos telefonokon tökéletesen fut.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jelenleg azt használjuk, de ez azért nekem ez elég kényelmetlen az eddigiekhez képest, úgyhogy már folyamatban van valami jobb keresése:D

      Törlés
  3. Mi hónapokig szenvedtünk a tökéletes messenger és IM rendszer megtalálásával, és végül a Pidgin lett a tökéletes cross-platform szoftver, amibe 1-1 frissen regisztrált AIM accounttal szoktunk belépni. szükség esetén online is elérhető, megbízható, offline üzenetek sem vesznek el, szóval csak ajánlani tudom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még annyi, hogy mi a Hangoutstól szabadultunk lóhalálában, egybehangzó véleményünk szerint amióta a gtalk hangoutssá változott, pont azóta lett az egész Instant Messaging rendszere hígfolyós bűzölgő FOS (bocs a képszerű leírásért). Szóval egymás közötti üzengetésre AIM, Pidginen :)

      Törlés
    2. Azt látom, kb. egy napja használom, és ha éppen nem vagyok online, semmilyen értesítést nem kapok az addig kapott üzenetekről, nem is beszélve a meglehetőst kényelmetlen felületről...
      ez szimpi lenne (milyen édi már a galamb:D), csak D. nem telepíthet a munkahelyi gépére semmit, úgyhogy böngészőről működő izét kell találnunk:S

      Törlés
    3. pont azért mondom, az AIMnek van böngészős verziója :)

      Törlés
    4. óó, én csak a "download here"t láttam... na akkor tuti kipróbáljuk, köszi a tippet:)

      Törlés
    5. hát úgy működik ha jól emlékszem, hogy kell csinálni egy xyxy@aol.com-os címet,ezt itt könnyen meglehet: http://www.aim.com/

      És ezzel az aolos címmel máris használhatjátok ezt az aim.comot online, de ha vkinek saját gépe van, akkor érdemes letölteni a Pidgin nevű progit ahol sokkal kényelmesebb a chat. :) (A Pidgin végül is olyan mint az MSN, és az msn-es címed is ugye tudtad online chatekben használni, ez is ugyanaz végül is).

      Törlés