2015. december 10., csütörtök

1) When is your birthday? (You don't have to include the year if you don't want to.)
1992. szeptember 10., amit egész kevesen tudnak, mióta levettem facebookról.

2) What are 3 of your favorite colors?
Általában fekete és kék, használati tárgyakban rózsaszín.

3) What are your 3 favorites quotes?
Nincsenek kedvenc idézeteim, nem vagyok 15 éves.

4) Are you addicted to YouTube?
Kissé, mivel ott publikál két kedvenc filmkritikusom, Mr. Hollywood Hírügynökség és Nostalgia Critic.

5) What are 3 of your favorite shows on TV or YouTube or both?
Nem igazán nézek sorozatokat, de ha mégis, az American Horror Story vagy Bob Burgerfalodája, és ugyan most kezdem, de eléggé beleszerettem a The Knick-be. Ha viszont TV show alatt tévéműsort ért, akkor a TLC-n bármelyik műsor, amiben dagadtak vannak vagy műtéteket mutatnak.

6) What are 3 qualities you like in a best friend?
Egyszer már kifejtettem, hogy ha ugyanazon tudok röhögni valakivel, nyert ügye van nálam.

7) Do you like your name?
Imádom, soha nem adnám - a vezetéknevemet sem, ezért amikor összeházasodunk, nem leszek Medvegyné.

8) If you have the choice to pick your own name, what will it be?
Régen az Alexandra tetszett nagyon, azóta lövésem nincs, miért. Amúgy tökéletesen elégedett vagyok a saját nevemmel, de ha mondjuk tanúvédelmi program keretein belül muszáj lenne új nevet választanom, szerintem bibliai nevet adnék magamnak, és Lea vagy Jáél lennék. Ha angol név is lehetne, akkor az Alice és a Martine a kedvencem.

9) What is your fantasy dream?
Wut

10) Do you wear makeup?
Jelenleg semmit, de amúgy szempillaspirált és BB-krémet szoktam, ezt egészíti ki opcionálisan kék szemceruza, fekete szemfestés vagy valamilyen rúzs, hangulattól és alkalomtól függően.

11) If you could write a book, what would the title be and what would it be about?
Őszintén szólva dolgozom egyen, NaNoWriMo-ban kezdtem, és ugyan a kihívásba csúnyán belebuktam, az alapötletbe beleszerettem. Bénán adok címeket, ezért a roppant találó ElsőRegényem.odt néven fut a kis drága.

12) What makes you cry?
A feszültség. Meg a gondolat, hogy cicák meghalnak ebben a világban.

13) What makes you angry?
Huhú, soroljam? Az emberi butaság (beleértve a sajátomat is), a bunkóság, az udvariatlanság, olyan emberek sikere, akik nem érdemlik meg, az agresszió, a céltalan rongálás, a büdös csövesek a tömegközlekedési eszközökön, a bölcsességfogaim, stb.

14) What makes you happy?
Huhú, soroljam? Medvegy, Dorci, a családom, egy jó könyv, finom étcsoki, örömből sütni-főzni, írni és visszaolvasva is elégedettnek lenni, rajzolni, amikor izomlázam van, csinosan felöltözni, amikor jól áll a hajam, a szépen kilakkozott körmeim, egy nehéz nap után tiszta ágyneműbe bújni, finom illatú tusfürdő, stb.

15) What is "Fangirling?"
Valami, amiből már kinőttem.

16) What are your 3 favorites snacks?
Alma, sárgabarackos-kekszes étcsoki, gumicukor.

17) What are your 3 favorite foods?
Vöröslencse főzelék, tonhalas spagetti (ahogy én csinálom), paradicsomleves.

18) What are your 3 favorite drinks?
Ásványvíz (hidegen), almatea, fehér tea.

19) Can you tell us a little about yourself?
Mindig ez a rémálmom, ha új csoportban vagyok.
Viki vagyok, 23 éves dietetikus hallgató, Budapesten élek a vőlegényemmel és a macskámmal egy nagyon pici lakásban. Ezután pedig az előző kérdésekre adott válaszaimból szoktam szemezni néhány mókásabbat.

20) What are 10 random facts about you?
1. Nem énekelek, csak Medvegy előtt...
2. ...de néha már neki kell rám szólni, hogy hagyjam abba - és nem azért, mert nem bírja tovább elviselni az énekem okozta gyönyört.
3. ...viszont a suliban régen gyomorgörcsig hergeltem magam énekórák előtt, és ha a tanárnak kellett, olyan halkan tettem, hogy szinte csak tátogtam.
4. Mindig hullámos, vörös hajat akartam, ehhez képest az enyém egyenes, sötétszőke-világosbarna, és most kezdem megszeretni.
5. Időnként tartok egy körömlakkmentes hetet, amikor "pihentetem" a körmöm. Éppen most is tart egy, nagyon furcsa érzés a kezem natúr látványa.
6. Amúgy olyan erős a körmöm, hogy hajmosás után tudom normálisa vágni, amikor már kellőképpen felpuhult.
7. Külön tusfürdőm van arra az esetre, ha egy különösen rossz élményt kell "lemosnom" magamról.
8. Van tevém teveclubon, nincs egyéves.
9. Kedvenc egészségtelen ételem a rántott sajt, pedig amúgy nem eszem semmit, ami bundázva van.
10. Nem szeretem a pizsama szetteket, csak a nadrágot használom, és utcára nem hordható, vicces-mintás pólókkal hordom.

21) What are your 3 fun things to do?
Akármit csinálok, az fun, mert én csinálom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése