2015. december 14., hétfő

Igazából nagyon fura és kissé nehezített pálya Medvegynek és a szüleimnek ajándékot venni, mert
1. ha van pénzem, az többnyire azért van, mert valamelyiküktől kaptam;
2. saját keresetük van, ami jóval több, mint az enyém;
3. és ha vágynak valamire, azt gyorsan megveszik maguknak.

És ugyan azt mondják, hogy jajj nem is kell semmi, mert elég, hogy én örülök, én így lesek, hogy ezt nem mondhatjátok komolyan, már ötévesen is rajzokat adtam karácsonyra, mert azért adni is elég jó érzés.
(Lehet most is az lesz, rajzolok mindenkinek és elszavalok egy verset, haha)

Nekem bezzeg tök könnyű, mert mindig csóró vagyok, körömlakknál drágább holmit ritkán veszek magamnak, de a wishlistem folyamatosan frissül és végeláthatatlan.

2 megjegyzés:

  1. Dettó ugyanígy érzek. Robitól kérdeztem mi kell neki, ő mondta, hogy autó és ház, de nyilvánvalóan ennyit nem fogok tudni költeni rá idén karácsonykor, úgyhogy mondta, neki mindene megvan. Csak autóillatosító kell neki, de tegnap azt is vett már. :D Szóval ez van. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát én ilyenkor kreativitással próbálom pótolni az anyagiakat, idén is kiélem majd magam:D

      Törlés