2015. december 12., szombat

Oversharing

Egyre többször kapom magam azon, hogy posztolni akarok valami facebookra, de a publikálás előtt meggondolom magam, hiszen ez nem is tartozik senkire.

Ebből a szempontból sokat változtam, mert amikor 2008-ban felregisztráltam, őszintén szólva minden hülyeséget kiposztoltam, sokszor naponta többször is: olyan fontos dolgokat, hogy mandulát eszem és született feleségeket nézek. A negyedik hónapig megosztottam, hanyadik hófordulónk van (NE SZÓLJATOK SEMMIT), és bizony engem sem kerültek el a passzív-agresszív "kérdezzetek rá, mi bajom van" posztok.

Most rendet raktam, töröltem minden ciki posztot és privátra állítottam, ami csak rám vonatkozik. Legalábbis a legtöbbet, szerintem átmegyek majd rajtuk egy második szűrővel is.

Viszont találtam ilyen kincseket is, és most is könnyes a szemem röhögéstől, mert hát hihetetlen, milyen vicces voltam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése