2015. december 31., csütörtök

101 - 1001 update

Ezt a posztot 29.-én akartam közzétenni, mert akkor lett volna pontosan két évem hátra a 101 dologra, amit annó április 3.-án kitaláltam - csak hát ma reggel nyolckor vizsgáztam, és ezért az utóbbi napokban eléggé beszűkült tudattal léteztem.

Viszont a 101 pontból eddig 13 sikerült teljesen, sőt, párat az életem részévé tettem:
 19. venni egy YC gyertyát - azóta már csak Yankee Candle-t használok
 64. végigcsinálni egy coursera kurzust - ki is néztem a következőt, aminek nekikezdek vizsgaidőszak után
 77. végignézni egy Medvegy által választott animét - még egyet végignéztünk és belekezdtünk egy harmadikba is

Néhányat azonban utólag már nem írnék bele - ami rávilágít, hogy a lista írásakor még nem igazán voltam tisztában, mi is a különbség a komfortzónám elhagyása és tőlem teljesen távol álló dolgok magamra kényszerítése között. 
 1. kiolvasni azt az átok Gyűrűk urákat - A Hobbittal majdnem egy évig nyűglődtem...
 28. lefutni egy szigetkört - nem szeretek úgy futni, hogy mások látnak
 31. lefutni egy félmaratont - a futás nem lett a szenvedélyem. 10 km még reális cél, de a félmaratonra szerintem nem kerül sor belátható időn belül
 57. koncertre menni - nem szeretek tömegben lenni
 90. 10 outfit fotót csinálni - mert semmi sem áll hozzám közelebb, mint az öltözködéssel való foglalkozás és a fényképezőgép előtti természetes viselkedés

Ezt az ötöt leszámítva a többi pont szerintem reális, és két év múlva igyekszem mindet kivégezni.

3 megjegyzés:

  1. Annyira csinálnék én is egy ilyen listát, hogy valami változatosságot erőltessek az életemre, viszont annyira kreatívtalan (van ilyen szó? most már igen) vagyok, hogy egy évbe telne 101 dolgot kitalálni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát hajrá, nem olyan nehéz azért:D nekem mondjuk ment magától majdnem az összes, de sok angol blogon volt ez téma, onnan lehet ötleteket gyűjteni.

      Törlés
    2. Igen, azóta már nekiálltam ötleteket vadászni és kezdek belelkesülni :-D

      Törlés