2015. december 28., hétfő

Vagy egy hete megbeszéltük, hogy ma Bécsbe megyünk vásárolni a szüleimmel.
Na vajon ki hányta végig a tegnap éjszakát..?
Én. 
Én voltam.
Anyukám már átesett ezen a mizérián pár napja, reméltem, én megúszom, és még akkor is győzködtem magam, hogy nem, én nem vagyok beteg, amikor már könnyes szemekkel, remegő hasizmokkal öleltem a vécét.
(abban a pillanatban amúgy nagyon hálás voltam magamnak, hogy néhány napja tanulásundoromban nekiestem a fürdőszobának és mindent csillogósra pucoltam)
Olyan három órát aludtam és hajnali ötkor már az ágy szélén ülve kortyoltam a citromos ásványvizemet, hétkor pedig már a hátsó ülésen Elsősegélyt tanultam és hasítottunk a Shopping City Süd felé.
A szüleim szerint nem vagyok valódi.
De van ilyen mamuszom, meg olyan pulcsim, aminek a kapucniján cicafülek vannak. 
Háh!

2 megjegyzés:

  1. Mamusztesók vagyunk! Ugyan ilyet hozott nekem a barátnőm németektől :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dejó:D Szerintem iszonyú cuki, annak ellenére is bőszen hordom, hogy alapvetően mezitlábas típus vagyok:D

      Törlés