2015. december 18., péntek

Soha nem kedveltem különösebben Ákost, és ennek oka egy másik, jóval korábbi interjújában tett kijelentése, miszerint ők a gyerekeikkel az iskolába menet a kocsiban Gábor Áron rézágyúját meg ilyeneket énekelnek - ettől az ártatlan kijelentéstől anyám vérszemet kapott, és hetekig Kossuth Lajos azt üzentét kellett vele énekelni.
(a gúnyolódás nálunk családi örökség)

A zenéje meg simán pokoli távol áll tőlem, szóval tényleg abszolút hidegen hagy a léte.

De neki hála most még jobban értékelem a helyzetemet, hogy egy olyan férfival kötöttem össze az életemet, aki ugyan nem vallja magát feministának ("minek erre külön szó, ez természetes, nem..?"), de támogat és tiszteletben tartja a döntéseimet, akárhogy is alakul: ugyan nem tegnap volt, de amikor az orvosira akartam menni, csak pozitív megerősítést kaptam, ahogy évekkel később a lehetőséget is, hogy ha inkább otthon szeretnék maradni, tegyem azt. Soha nem mondta meg, "hol a helyem", de akármerre is kerestem az utamat, mindig biztosított a támogatásáról.
És én ezt elfelejtettem értékelni, mert akármennyire is annak veszem, ezek szerint ez még nem természetes.

8 megjegyzés:

  1. Szerintem ennek természetesnek kellene lennie (már amit te írsz), csak Ákos ragadt le valami kőbaltás bunkó szintjén. Soha nem bírtam, mert szerintem szar a zenéje, és csak annyira érintett meg, hogy az aluában "Betonon hasalok"-at játszottunk (:D) a suliban, illetve rohadtul beképzelt egy mocsok. Ez a kijelentése végképp betette nálam a kaput, a sok elvakult rajongója meg magyarázza helyette a bizonyítványát, hogy "hátőnemisaztmondta". De pontosan azt mondta, meg lehet nézni a videót. Szóval számomra ő megint bebizonyította, hogy egy seggfej. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A BETONON HASALOK ÁKOS???:DDD Jajj most itt röhögök, ezt nem is tudtam...:'D
      Amúgy eleinte azt hittem, hogy jaj biztos sarkították, amit mondott, de nem, komolyan képes volt ilyen hülyeséget kinyilatkoztatni... Nem igazán tudom, mit várt erre, viharos egyetértést?

      Törlés
  2. +1 upvote annak, hogy természetesnek kéne lennie annak amit leírtál.
    Igazából baromira idegesít, hogy még mindig ez a vezető téma a sajtóban, de azt hiszem, azért van belőle elegem, mert nem hiszem el, hogy emberek nem értik, hogy miért van ezzel az egésszel (amit fideszék és dalcsináló úr mondanak) már alapjaiban óriási probléma..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eleinte én csak a vicces mémekkel találkoztam, aztán felnéztem az Ákoskoncert facebookos eseményének oldalára, és ott azért volt néhány kiábrándító poszt - és nem csak férfiaktól...
      Nekem az furcsa, hogy még mindig csak binális, vagy-vagy szemléletmód létezik, vagyis egy nő csak karrierista szingli vagy hatgyerekes ősanya lehet, és akárhogy is, biztos irigy a másik csoportra. He..?

      Törlés
  3. utálom leírni, hogy "bezzeg" de persze nyugaton, meg mindenféle értelmes országokban nem ilyenekről megy a vita, hogy a nőnek kell-e pénzt keresni, és pontosan mi számára az önmegvalósítás, hanem hogy mondjuk mi az pontosan, hogy konszenzuális szex? nem is olyan egyszerű ez mint gondoltuk még egy kapcsolaton belül sem? és hasonlók.

    én amúgy kifejezetten szégyenltem magam, hogy milyen sokáig nem tudtam, hogy vannak feminista férfiak, remélem ilyen lesz a férjem is. (amúgy az exfiúmmal nagyon sokszor konfliktus volt, hogy nekem milyen fontos a karrierem, és ez oylan rossz volt)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ide minden kicsit később ér el, úgy tűnik ilyen értelemben is...
      szerintem az ilyen kérdések felvetéséhez még kell egy pár év - de amíg olyan, nyugati országokban már elfogadott tényeket sem tudunk normálisan kezelni, mint hogy vannak nők, akik másra vágynak, mint ami száz éve normális volt (sőt, hogy léteznek homoszexuális, esetleg transz! emberek is), addig erre várni kell.

      (amúgy én optimista vagyok, szerintem azért haladunk, csak a hülyék mindig leghangosabbak)

      Törlés