2020. március 20., péntek

A menetrend szerint ma fejeztem volna be a szakdolgozatomat, legkésőbb szombaton, és meglepő módon tartottam magam a tervhez és voltak is esélyeim rá.
Erre ma nem kitolták a határidőt egy hónappal?
Annyi se kellett nekem, nem írtam ma egy szót sem.

Ja de, annyit igen, amíg újraszámítottam és átjavítottam a diagramjaimat-statisztikáimat, ugyanis a rengeteg eszemmel nem feltételeztem, hogy valami gyökér képes rászánni a kérdőívemre 10 percet csak azért, hogy teleírja meg -jelölje faszságokkal - szóval nem néztem át a kérdőíveimet korábban és konkrétan csak a hipotézisvizsgálatnál vettem észre, amikor elkezdtem bizonyos csoportokat külön vizsgálni, hogy "nicsak itt egy nagyon torz érték, mit keres ez itt - ó faszom".

Szóval kedves random idegen, remélem kijön az aranyered.

Ma még egy órát edzettünk is Gym Buddy D.-vel - mármint egyszerre, de mindketten a saját nappalinkban. Isten áldja az internetet, de komolyan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése