2020. március 5., csütörtök

Ma edzés közben megszólalt a tűzjelző. Mi zavartan nézünk, az edzőcsaj szólt, hogy folytassuk csak, amíg kinézett a folyosóra, de nem történt semmi, toltuk tovább az edzést. Pár perccel később megismétlődött ugyanez, mi ismét csak csapattuk tovább a gyakorlatokat.
Azért a hasprések között felmerült bennem, hogy this is a really dumb way to die.

Koronavírus sidenote: kissé el lett marasztalva szegény hallgató, hogy hurrdurr miért nem maradt otthon, ha beteg - és felidéztem a saját egyetemi pályafutásomat, amikor lázas betegen jártam gyakorlatokra, mert egy hét hiányzás ugyan még éppen kisakkozható (orvosi igazolással + ha egész félévben nem hiányoztam többet), de kettővel már gyakorlatilag buktam a félévet.
Mondjuk tény, én általában felsőlégúti szittyszöttyökkel meg tüdőgyulladással küzdöttem, nem 2020 bubópestisével.

Nemrég lőttem egy képet a macskákról, amit azóta nem tudok eléggé imádni.


derp

2 megjegyzés:

  1. Nálunk rendszeresen beriaszt az épületben lévő étterem, a múltkor meg az aulában hülyült meg az egyik érzékelő. Az elég hosszú volt, de szintén vaklárma. Ha egyszer tényleg tűz lesz, csak abból veszem majd észre, hogy kúszik be a füst az ajtóm alatt, annyira ignoráljuk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem a legtöbb autóriasztó is így van, senki sem veszi már komolyan. deszenzitizálnak azok az eszközök, amik a védelmünket hivatottak szolgáltatni:D
      hasonló parám, hogy egyszer valaki tényleg bejön házba, de csak legyintek, hogy pff csak a macskák zajonganak a lépcsőházban.

      Törlés