2020. március 10., kedd

Konkrétan tanácsadás közepén hívták telefonhoz a gyakorlatvezetőnket, hogy a gyakorlatunknak azonnal hatállyal vége, aki sajnálkozó arccal küldött el minket az anyánkba vett tőlünk könnyes búcsút mára meg úgy általában, határozatlan időre.
Úton hazafelé felváltva akartam megrúgdosni valamit és lefeküdni sírni, de helyette csak elmentem a Lidlbe és vettem zabpelyhet meg tofut.
Nem karanténre készülve, egyszerűen csak elfogyott.

Hazafelé a buszon az ablakon kibambulva éppen erőteljesen sajnáltam magam, amikor zizgett a telefonom, és kicsit megállt bennem az ütő: egymás után jöttek a kommentek a konzulensemtől a szakdolgozatomra (drive doksiban írom, és még jóval korábban átküldtem neki a linket).
Nem számítottam rá, hogy ránéz, szóval még ilyenek voltak benne:

*preferencia

Ennek ellenére a javítások majdnem mind elgépelések voltak, akadt még pár lemaradt forrásjelölés meg értelmetlenre sikerült mondat, meg tanács a fentebbi problémámra, de a végső ítélet szerint mehetnek így tovább a diagramok-statisztikák, jól haladok, hajrá.

Szóval lehet mégsem húzom le magam a vécén.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése