2020. március 28., szombat

Hat évig ellenálltam egy tápanyagtáblázat megvételének, mondván minek az, tudom fejből / megnézem a termék cimkéjén / neten, de amikor kiderült, hogy államvizsgán teljesen szabályosan lehet használni (vagyis szerdán), azonnal leadtam a rendelésem és pénteken elrohantam a belvárosba átenni. 
Szóval kb. 12 év megszállott evés és hat év egyetem után lett nekem is egy, juhú.
Mellesleg nagyon nem esett jól sem tömegközlekedni, sem a városban lenni, olyan volt, mintha bűnöznék.


Ma pedig hatalmas kalandban volt részünk, Pó fogott egy egeret. Szerencsére időben kiszabadítottam és az egérnek semmi baja sem lett, sőt, a dermedt rettegésbe szorulva kicsit sikerült megsimizni, pici volt, puha és barna.

Ja, és tegnap valamit tönkretettem a csuklómban, még éjjel is többször felébredtem arra, hogy "aú". 
Igazából a jelenlegi helyzetben az egyik legnagyobb parám, hogy történik velünk valami kellemetlen és/vagy fájdalmas, ami orvosi ellátást igényelne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése