2020. május 25., hétfő

Fáznak a fogaim

Elmentünk fogorvoshoz, én szégyenletes két év, Medvegy TIZENKÉT ÉV után. Több ígéretes előjel is volt, egyrészt a fogászat annyira konkrétan a szomszédban van, hogy kedélyesen elbeszélgettem a doktornővel, hogy haha, az udvarukban rendszeresen látott vörös macskák az enyémek, másrészt a doktornő a druszám (nem Sieglinde) és különösen cuki.

Legalábbis annak tartottam, amíg nem mondta, hogy akkor fogkőeltávolítás, majd betolt egy flexet a számba.

Még sosem történt velem ilyesmi, az előző fogorvosom soha nem ajánlotta, szóval most éltem a lehetőséggel, és ó mamám, nem erre számítottam.

Azóta ülök itthon szomorúan, vérző ínnyel, egyenként érezhető fogakkal (MI EZ).

Képi ábrázolás arról, ahogy nagy arccal beleegyeztem, majd hogyan tűrtem a procedúrát:

8 megjegyzés:

  1. Jaj a fogkőeltávolítás! Az rémes! A macska tényleg jól ábrázolja.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondta, hogy kellemetlen lesz, de erre nem számítottam:'D

      Törlés
  2. Nekem is nemrég volt az első, majdnem elájultam. Utána persze minden egyes hely ahol felsértette az ínyemet vagy a nyálkahártyát jól be is gyulladt és azóta is érzékeny az összes fogam hidegre-melegre. És még fizetni is kellett érte...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. JÉZUSOM, nekem azt mondta, egy-két nap lesz csak, amíg érzékeny, még ajándék fogkrémet is kaptam... most kicsit belém állt a pánik, így sem merek enni azóta sem:'D

      Törlés
    2. Komoly?! :D annyira amúgy nem vészes, de tényleg érzékenyebbek lettek, elsősorban hideg ételekre, italokra. De ha tudom, hogy ennyi macera van tőle, nem csináltattam volna meg, mert szájsebekre tényleg nagyon érzékeny vagyok nekem nagy szenvedés volt. Szerintem is orvostól függ, nem sok jó emlékem van velük az előző pl. érbe adta egyszer az érzéstelenítőt, mert folyamatosan beszélt közben :D

      Törlés
    3. az enyém cuki volt amúgy, a kezét is biztosnak éreztem és nem is fúrt bele az ínyembe sem, csak hát meg lett bolygatva az egész és valószínű csak én hisztizem túl így elsőre. mindenesetre kizárt, hogy ezt évente-félévente ismételjem.
      én amúgy paradontaxot kaptam, azzal óvatosan fogat mostam este és már nem is olyan vészes, csak még mindig szokatlan:D

      Törlés
  3. Nekem nagyon fogorvosfüggő volt eddig. Az előzőnél tényleg kellemetlen volt, ahogy érte az ínyt meg minden, és az az érzés utána hogy a nyelvemmel érzem a foghátamat (lol) az oommgg. De pár nap alatt elmúlik az érzés. Most van egy mégsokkaljobb dokim, nála nem is volt már szinte kellemetlen a procedúra, de ez a fura érzés utána pár napig, brrr. :D
    nekem is mennem kéne fogorvoshoz. :((((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. áááá engem pont hogy az zavar, hogy érzem egyenként mindet:D nem tetszik, hogy ennyire a tudatában vagyok a fogsoromnak.

      Törlés