2020. május 7., csütörtök

Jó dolgok

- május 20 írásbeli, június 2-12 szóbeli, június 22-26 gyakorlati államvizsga...

- ...és Isten áldja az évfolyamtársamat, aki hajt a tanulással, különben még tuti csak hevernék, hogy eh ráérek - addig, amíg már nem érnék rá, de tanulni sem tudnék a stresszposszumkodástól.

- a Gilmore Girlsben mint egy epizódban kiderül, umlaut volt Lorelay gúnyneve egy nyári táborban, és rákerestem urban dictionary-n, és ez volt ez egyik lehetőség, ami nyilván csak szerintem vicces, de szerintem nagyon:


(semmitől nem érzem magam öregebbnek, mint amikor urban dictionary-n vagy know your meme-en kell keresnem valamit)

- szezon első spárgája, kissé túlárazva sikerült hozzájutni (két ár volt kiírva, bizonytalan voltam, de veszélyesen élünk alapon elhoztam - és a kasszánál a magasabb árat írta ki) - de nem érdekel, mert isteni volt
(Én Medvegynek, amikor pakoljuk el az árut: "Óvatosan, ha már ilyen aranyáron vettük."
Medvegy: "ok" - és reccs, letörte az egyik fejét)

- loptam anyukámtól egy Elle magazint - évek óta nem veszek fizikai magazint környezetvédelmi megfontolásból, ami érdekelt, megvettem e-formában, és olyan luxus érzete van... lehet időnként treat yo selfelem magam egy-egy példánnyal.

- rendeltem még kaját a macskáknak, amilyen szerencsém volt, 10 990-től van ingyenes szállítás, amit meg összeállítottam 10 980... szóval upgrade-eltem az egyik kaját, és most 7 kiló macskakaja van úton felénk.

- amennyire ellenálltam, végül megadtam magam az online ruhavásárlásnak, pörgetni kell a gazdaságot, az élet nem állhat meg, blabla (meg Medvegy már annyit cikizett, hogy az egyetlen kényelmes, de nem pizsama nadrágom egy szakadt férfifarmer, hogy meguntam).

Más: egyre jobban nyomaszt, amikor fast fashion ruhát kell vennem: a divat meg a ruhák úgy en bloc nem érdekelnek, nem képviselnek értéket a szememben, és hát így nem érzem indokoltnak nagyobb összeget kiadni értük - viszont azt is tudom, hogy a ruhaipar milyen áron tartja fent az "olcsóságát". Ezt úgy tudom magamban lerendezni, hogy csak harisnyát, fehérneműt és cipőt veszek újan, minden mást használtan, másodkézből - és általában működik is, csak amikor kivételt kell tenni, nem érzem magam valami rózsásan.

4 megjegyzés:

  1. Most hogy mondod, szerintem én is most vásároltam magamnak először ruhát online.

    Egy pikachu-jelmezt.

    VálaszTörlés
  2. IGen, mert a Pokemon Goban egy szál idióta (de drága) pikachu-jelmezben és napszemüvegben tolom, és eldöntöttem, hogyha már nem tudtam olyan avatárt csinálni, ami hasonlít rám, akkor én próbálok meg minél jobban hasonlítani az avatáromra. Ha vége lesz a járványnak, ebben a jelmezben terveztem kimenni raidelni az egyetemvárosba a többiekkel.

    VálaszTörlés
  3. de mellesleg itthoni gép előtt kockuláshoz is tökéletes viselet

    VálaszTörlés