2020. május 20., szerda

Hát ezzel is megvolnánk.

Mindenki maszkban volt, és a bejáratnál kézfertőtlenítő, a tanárok szintén maszkban és kesztyűben. Nem volt annyira zavaró, mint amennyire sejtettem, hogy lesz, de azért remélhetőleg szóbelin már nem szkafanderben kell megjelenni.

Nagyon nagyon nagyon fura volt két hónap után ismét emberek között lenni, de annyira jól esett utána kicsit chit-chatelni, visszakerülni a való világba: természetesen senki sem töltötte a két hónapot tanulással, senki sem motivált, és mindenki a túlélésért küzd. Félreértés ne essék, nem mások nyomorának örülök, hanem annak, hogy a hiba nem az én készülékemben van.

Utána még beültünk B.-vel kávézni-tanulni, amikor megjöttek az eredmények, és mindketten jelest kaptunk. Átbeszéltünk tíz tételt, meg vagy két órát csak úgy, kicsit feltöltődtem, aztán aljas módon megpróbáltam idő előtt átvenni a Bookline rendelésemet, de nem jártam sikerrel.
Szóval vettem egy körömlakkot.

2 megjegyzés:

  1. Hát unikornisos maszkkal azért olyan rossz nem lehet! Gratulálok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:D Még nem tudom, szóbelire fel merem-e venni így - ha más nem, kifordítva, a másik oldala sima kék:D

      Törlés