2020. május 14., csütörtök

Hármas

Hármast kaptam a szakdolgozatomra.

A nyelvezeten és a helyesíráson kívül kb. minden csúfosan le lett húzva (A dolgozat témájához tartozó hazai és külföldi szakirodalom ismertetése és felhasználása: 5/2,
A dolgozat eredetisége, új eredményei, a javaslatok helytállósága és alkalmazhatósága: 5/2,
Hivatkozások: 5/2,
A dolgozat megállapításainak, következtetéseinek szakmai-gyakorlati alkalmazhatósága, innovatív értéke: 5/2) és nem kaptam semmilyen javaslatot további felhasználásra sem.

Mondanám, hogy a hiúságom azért kicsit bántja, de ez egy kb. fél pillanatos tűnő érzés volt csak, mert
ELFOGADTÁK.

Szóval tanulnom kéne, mert mehetek államvizsgázni.

(sidenotes:
- utólag persze rájöttem, hogy valóban fura a témám és talán tényleg nem feltétlenül releváns ezen a szakirányon, vagyis örülök, hogy egyáltalán jegyet kaptam rá.
- ugyanígy utólag látom már, mennyi hiba van benne, főleg a kissé elsietett vég miatt, szóval ez a hármas tökéletesen igazságos és kiérdemelt.
- ugyanez a bíráló egy ismerős munkáját visszadobta kizárólag a formai okokból és a hivatkozások miatt, de ennek fényében még inkább szerencsésnek érzem magam.)

3 megjegyzés:

  1. Na most elkezdtem félni :D
    Így olvasva ez nagyon szigorú, nem értem ezeket a 2 pontokat így sorban egymás után. De lehet úgy van, hogy csak az kap pl. 4-est, aki a tanszéken kutat már évek óta, 5-öst meg max az ott dolgozók kapnának vagy a jóisten:"D.
    Mindenesetre hatalmas g-r-a-t-u-l-a <333 kicsit sajnálom, hogy így lehúzták, de az is igaz, hogy soha senkit nem fog érdekelni még a diplomajegy sem, nem hogy a szakdolgozatjegy :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm <3
      És nem csak bizonygatom, tényleg nem bánt a hármas, sőt, nagyon-nagyon örülök neki:D csak ez a sok kétpont konkrétan infarktusközelbe kergetett, mire az értékelés végére értem az érdemjegyhez, már hallottam a nyakamban a pulzusomat:D

      Törlés
    2. Szuper vagy akkor :D én magamat ismerve lehet agyfaszoltam volna még utána is xD

      Törlés