2020. május 2., szombat

- vágtam kicsit a hajamból, már ráfért, szerintem fél éve nem nyúltam hozzá. Perks of cutting your own hair: tényleg csak annyit csíphetsz le a végéből, amennyit szeretnél. Nagyon tetszik ilyen hosszan, már a hátam közepéig ér!
(viszont a rózsaszín nagyon kikopott, szóval újrafestés hamarost)

- elmentünk a Lush-ba anyukámnak anyák napjára ajándékot keresni, végül egy cicás fürdőbomba lett - és van egy olyan sejtésem, hogy én is kapok majd valamit, miután tavaly megkezdtem a hagyományt, hogy Medvegy is kapott ajándékot apák napján "a malacoktól":

(tudom, cringe a szőrgyerekeinkre gyerekként hivatkozni, de nem érdekel ¯\_(ツ)_/¯ )

- biciklivel közlekedni - minden dilinyósra jut valaki, aki akkor is elsőbbséget ad nekem, amikor ő megy védett úton

- kimostam a tavaszi cipőmet, és ma a lábkörmömet is kilakkozom - a nyár hivatalosan is itt van a sarkon!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése