2020. október 17., szombat

Álmomban levágtam a hajam vállig érőre. Utána néztem magam a tükörben, hogy ennek most mi értelme volt, ez a hossz áll a leghülyébben és évekbe telik megint visszanöveszteni. 
Aztán felébredtem, és az arcom tele volt a kontyból kiszabadult hosszú hajammal.
Vicces, időnként úgy rácsodálkozom, mintha egy hónap alatt nőtt volna meg hirtelen, nem pedig annak a következménye lenne, hogy három éve tudatosan nem vágom.

Most amúgy szeretnék valami fazont vágni, a hosszát megtartva, lépcsőzetesre talán. Bár nem tudom, minek töröm magam, úgyis jön a sapka- meg sálszezon.

Sejti valaki, miért van tele Friends-es cuccokkal a világ minden üzlete? Lejárt rá a licensz vagy valami?

Miben mérni a honvágyam: a melegségben a szívem környékén, amikor Szerb Antal vagy Szabó Magda könyvet látok angolul a könyvesboltban.
Viszont voltunk magyar boltban, mivel rettenetesen kívántam már a mákot (nem vagyok terhes). Medvegy utólag kiröhögött, hogy gyakorlatilag belaposkúsztam az üzletbe, felmarkoltam egy zacskó Kalifa darált mákot és már menekültem is, nem néztem körül, nem érdekelt semmi más. Nem tudom, miért éreztem magam kényelmetlenül, de nagyon fura volt.

Amúgy érezhetően jobb most, megint kezdenek érdekelni dolgok, ami mindenképpen jó jel. Medvegyre nézve annyira nem, aki most megint hallgathatja, éppen milyen témára csavarodik rá minden figyelmem, de no.

3 megjegyzés:

  1. ummm... a haverék 11 éves lánya most nemrég fedezte fel a sorozatot... lehet nem ő az egyetlen?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem tudom, csak már gyanús... iskolacuccoknál indokolt, de lakásdekor is, ágynemű, párna, ilyenek. ki vesz friendses ágyneműt..?

      Törlés
    2. én nem :D De Star Wars vagy Minionosat vennék :))))

      Törlés