2020. október 1., csütörtök

Things I Love Thursday


♥︎ napsárga sál - szükségem volt egyre a hideg idő beköszöntével, és úgy voltam vele, miért ne lehetne sárga..? eddig csak fekete-szürke-kék sáljaim voltak ♥︎ a szezon első pumpkin spice lattéja! egy sort kellett kiállnunk érte, ami kilógott a starbucks elé, de nem adtuk fel ♥︎ apple spice illatgyertya ♥︎ esőt nézni az ablakból ♥︎ végre befejeztem a gyűlöletes, szöszös szürke sapkát! és nem folyt ki a szemem a végére! ♥︎ kitapasztaltuk, hol lehet relatív olcsón friss gyümölcshöz jutni ♥︎ Angol barátaink egyik felének szülinapja volt - különösen nehéz neki ajándékot venni, de nekifutottunk és nagyon úgy tűnt, sikerrel jártunk ♥︎ nekiálltam jógázni, hogy visszafordítsam az eddig folytatott önpusztítást - amennyire nehezen veszem rá magam, annyira jól esik ♥︎

2 megjegyzés:

  1. De klassz, ezer éve nem láttam már TILT-et blogokon (és így illusztrálva extra menő :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi:)) Én nagyon szeretem olvasni másoknál, és megírni is kicsit terápiás jellegű részemről, jól esik összeszedni a hét kis boldogságait:D

      Törlés