2020. október 21., szerda

Skip ad, Skip intro, Skip recap

Nottingham az egyik legfertőzöttebb angol város, szóval kettes szintű óvintézkedéseket vezettek be - amik nem sokban befolyásolják az életünket, amiben viszont igen, abban pont bosszantó mértékben, és leginkább értelmetlenül. Szabályszegni nyilván nem fogunk, egyrészt mert másoktól munkát ellopó (lol) bevándorlók vagyunk és tiszteletben tartjuk a helyi törvényeket, másrészt meg nincs felesleges xszáz fontunk a büntetésre, ha lebuknánk.
Szóval, kettes szinten még minden étterem és bolt nyitva van (konditermek is), pubok csak akkor, ha felszolgálnak meleg ételt (?) - viszont nem szabad más háztartásból embereket áthívni magunkhoz. Ami még érhető lenne, ha a szabadtéri találkozás is tilos lenne, de nem, sőt. Tehát Angol barátaink nem jöhetnek át filmezni, de mi beülhetünk hozzájuk a kertbe, és teljesen legálisan elmehetnénk együtt kocsmázni meg edzeni is (nem megyünk).
Ja, és közben az egyetemeken meg iskolákban ugyanúgy megy a tanítás.
Most kicsit megrázó, hogy azt hittük, itt majd kevésbé leszünk kiszolgátatva az értelmetlen törvényeknek, erre here we are.

Kicsit ráfüggtünk a Grey's Anatomy-ra megint, de nyilván csak a SPOILER lezuhanó repcsiig fogjuk nézni. Egy cikkben olvastam, hogy nem csak én hagytam abba annál az epizódnál, egy komment szerint egy normális ember itt gondolkodik el rajta, mennyi drámát képes elviselni egy sorozat és ha ez a valóságban történne, már többen felvetették volna, hogy a kórház el van átkozva és talán jobb lenne felgyújtani és felhinteni sóval.


Nemrég vettünk egy műanyag varjút, ami az utóbbi idők legjobb beruházásának bizonyult. Ide-oda pakolásszuk a lakásban, terrorizáljuk vele a macskát, ma reggel arra ébredtem, hogy Medvegy csipked vele.
Henry Cawville-nek hívják amúgy.

6 megjegyzés:

  1. En mar a 11. evadot nezem :). Jelentem van annal boven rosszabb, mint az a resz, amit kisatiroztal... :D
    En meg birom, de bennem is megfordult mar tobbszor, hogy amik ott emberekkel tortennek, azt jozan esszel nem lehet kibirni, max valami zartosztalyon bedrogozva. Kar erte, lehet h egy ponton abba kellett volna hagyni az evadokat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. lehet, most erőt veszünk magunkon és folytatjuk, csak már tudok spoilereket későbbről, és hát mivel Cristina a kedvenc karakterem és tudom, mi lesz vele, nem voltam eddig valami motivált:D pedig elvileg utána is vannak még jó epizódok, csak úgy szerettem az eredeti csapatot, és ijesztő mértékben morzsolódnak le, imdb-n láttam, hogy a mostani 16. évadban már csak HÁRMAN vannak régi motorosok:'D

      Törlés
    2. Lesz az a 3 kevesebb is asszem....
      Nekem is eléggé hiányzik az eredeti csapat, majd meglátjuk, hogy mi lesz a 12. seasonban. Kicsit amúgy azt érzem, hogy fel fogom adni, mert durva a minősegromlás.
      De sztem a 9. és a 10. season elég jó még. Referálok majd, ha gondolod ;)

      Törlés
    3. Mi még csak a 7.nél tartunk, a 6. elég embert próbáló volt néha (főleg a Sloan gyereke-unokája szál), de kitartóak vagyunk. És várom a kritikát a későbbiekről, már ígyis motiváltabb vagyok továbbmenni a repcsis rémálom után, ha a 9-10. évad megéri:D

      Törlés
  2. Néztük, de egy idő után rosszabb lett mint a brazil szappanoperák :D
    Amúgy számomra is döbbenet volt, hogy külföldiában csomó minden jobban működik, de időnként szembe találkozok olyan esztelenségekkel(bürokrácia, papír tologatás, elképesztően hülye törvények, határozatok, nagyon rossz megoldások), hogy csak pislogok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nálam a "semmiből hirtelen felbukkanó, eddig eltitkolt gyerek" klisénél szakadt el valami, és szerintem ha Meredith nem lenne látványosan kaukázusi, már azt is bejátszották volna, hogy Richard az apja-.-
      eddig csak kellemes meglepetés ért, amikor ezt-azt sikerült két kattintással/egy telefonhívással elintézni, de ez most fáj. nem vagyok egy ösztönösen lázadó típus, általában elfogadom, hogy a hozott szabályoknak biztos van valami értelme, de most látványosan nincs:D

      Törlés