2020. október 7., szerda

túrasonka

Megnyitottam a facebookot, és első körben le akart tiltani gyanús tartalom miatt (egy hete feltöltöttem valakinek a falára egy képet, és tegnap írtam egy hozzászólást), majd miután bejutottam, sorban jöttek a lelki békém elleni támadások.
A szüleim maszkellenes kommentjei!
Mindenevők kiborulása a vegánok ellen egy fenntartható érkezésről szóló cikk alatt!
Az aktuális politikai hírekről nem is beszélve!
...szóval inkább bezártam az oldalt és tettem be egy kis zenét. A legutóbbi Sonata Arctica album nem is annyira vészes, vagy három szám szinte tetszik róla.

Hétfőn átmentünk az egyik szomszéd városba, amíg Medvegy állásinterjún volt, én várost néztem meg olvastam az Unorthodoxot egy padon ülve egy parkban. Amikor végzett, beültünk egy kávéra és átbeszéltük az élményt, majd sétáltunk még egy kicsit a csöpögő esőben meg felmértük a helyi könyvesbolt kínálatát, mielőtt hazamentünk volna. Este átjöttek Angol barátaink is, hogy tökéletesen kerek legyen a nap, én pedig a nap végén elégedetten megállapítottam, hogy today was, indeed, a good day.

Amúgy egy további fontos kérdés: hogyhogy van még haj a fejemen, illetve szőr a macskán?
Csak mert az összetakarított hajak-szőrök mennyisége alapján mindkettőnknek kopasznak kéne már lennünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése