2023. november 14., kedd

November 13.

Na jól elvesztettem a blogolós momentumot, de gyanítom így is többet fogok írni novemberben, mint egész évben eddig. Ami amúgy egy kicsit ciki.

Elküldtem ezer (ha nem is ezer, de vagy egy tucat) helyre az önéletrajzomat, és érdekes a munkakeresés lélektana, de sokat dob az magabiztosságomon, hogy nem sürgős meglépni a jelenlegi helyről, így szűrőm se nagyon van: ha nem hányok munkaköri leírástól, már nyomom is a JELENTKEZÉS gombot. Régen bezzeg csak akkor jelentkeztem egy melóra, ha úgy éreztem, 95%ban megfelelek a posztra - most bezzeg ha már hallottam a pozícióról, vagy van egy halvány elképzelésem a munkáról, sign me up.

Felszínes szar vagyok, de addig nem éreztem sürgősnek megregulázni az étrendemet, amíg úgy be nem durvult a hormonális akném, hogy úgy nézek ki, mint akit arcon lőttek sörétes puskával: a nagygöncölt ki lehetne rajzolni a ragyáimból, és az egyik akkora, mintha készülne kinőni egy második fejem az orrnyergemen. Tinédzserként nem volt ilyen a bőröm, mint most, mennyire gáz már ez. Szóval most tolok egy hard resetet, aztán meglátjuk, milyen irányba megyek tovább.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése