2023. november 3., péntek

Technikailag még November 2., mert

a napokat abban mérem, hogy lefeküdtem-e aludni, és ami éjfél után és lefekvés előtt történik, az számomra még az előző naphoz tartozik.

Szóval gyors helyzetjelentés, a mai napomat összefoglalhatnám a szelfigyűjteménnyel, amit BFF-nek küldtem a kávézó különböző pontjairól, ahol a nap folyamán bujkáltam (mosogató, konyha, raktár), aztán M. átjött inni munka után, és úgy elszaladt az idő, hogy éjfél előtt pár perccel kellett pánikszerűen duolingóznom, hogy ne veszítsem el a sorozatomat. Úgy szeretem őt, mellette értettem meg igazán, hogy mit jelent a "The only true currency in this bankrupt world is what you share with someone else when you're uncool".
Cserébe hoztam neki sütit a kávézóból.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése