2023. november 9., csütörtök

November 8.

Hetek után végre végre végre úgy volt két szabadnapom, hogy nem volt semmilyen szociális programom, vagy vendég, akit szórakoztatni kell, csak én voltam meg a pihenés (meg este egy skype volt BFF-fel, de közben ittam meg horgoltam, meg amúgy is, ő BFF).
Ugyanitt eldöntöttem, hogy akkor horgolok végre egy pulcsit, ami eddig egészen jól halad, leszámítva, hogy teljesen csalódott vagyok, hogy az olcsó akrilfonalból olcsó hatású akril pulcsi lesz.


Egyéb fontos híreink, amik kimaradtak az előbbi három napból: hétfőn egész napra rokkanttá tettem magam, amikor reggel a rengeteg eszemmel nem csak hogy megmikróztam az ezüstfülű bögrémet, de a mikróból kikapva vehemensen rámarkoltam. Szerencsére csak kicsit égettem meg magam, de az ügyesebbik kezem legügyesebb ujja egész nap pont olyan mértékben fájt, hogy minden létező mozdulatra felszisszentem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése