2015. január 28., szerda

ALKALMAZOTT BIOSZ ÖTÖS
és
VIZSGAIDŐSZAK VÉGE


Aludtam vagy három órát éjjel, és ezt is kettéválasztotta a macska, akire éjjel tört rá a területvédhetnék és azzal ébresztett, hogy nekipattogott az ablaknak.
Elsőnek mentem (szeretek a legelső vizsgázó lenni), remek tételeket húztam, és habár a tanárnőre nem tudok haragudni, mivel ötöst kaptam, azért kicsit mégis, mert gyakorlati tételnek megint sikerült olyat húzni, ami nem volt a tétellistán (csak az előző bukáson felbuzdulva annyira betojtam, hogy megtanultam MINDEN gyakorlaton vett metszetet).
A végén megkérdezte, hogy hát erre egy jelest tud ajánlani, már ha megfelel, én meg egész hazaúton hisztérikusan vigyorogva mentem, mivel tegnap már azt terveztem, miből fizetem majd a plusz évet, ha kicsúszom az államilag támogatott félévekből.

Jelenleg igen enyhén szólva vagyok elképesztően boldog.

(Medvegy rávilágított, hogy nekünk ez a hét lesz karácsony, és tény, ezerszer ünnepibb a hangulatom, mint akkor)

2 megjegyzés:

  1. Én mindig ilyenkor érzem az újévet, hogy jöhet valami új, jöhet BÁRMI. Gratulálok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönööm:)) még nem fogtam fel igazán, csak kókadok, de ígyis hihetetlen felszabadulás ez ilyenkor:D

      Törlés