2015. január 5., hétfő

Döbbenetesen sokat dob a közérzetemen, ha kiszedem a szemöldököm.
Csúnyán felszínes dolog, de hirtelen nőnek érzem magam tőle, és ez tök jó.
(amúgy ahhoz képest, hogy Medvegy nem fogja észrevenni a különbséget, kb. egy fél hörcsögnyi szemöldökszőrt tépkedtem ki, ilyenkor azért elszégyellem magam, hogy idáig hagytam fajulni a dolgokat)

Amúgy mennyire gáz, hogy a virtuális tárhelyeimben lévő dolgaimat nagyobb rendben tartom, mint a valódiakat?
Facebookon rendszeresen rendet rakok a falamon és az ismerőseim között, a drive-omon és a gépemen precízen mappákba gyűjtöm a cuccaimat (a képeket külön, készülék és hónap szerint), és nemrég szelektáltam a követett blogokat itt is - unfollowoltam mindenkit, aki fél éve nem írt vagy már nem aktuális az érdeklődésem.

Ezzel szemben a könyvespolcom rogyadozik a mindenhová halmozott könyvektől, a ruháim a lakás minden pontjában megtalálhatóak, ha tanulok, a kanapén, az íróasztalon és a kettő közötti útvonalon is szétterítem a papírjaimat és tankönyveimet, és tegnap dobtam ki az ELTÉs papírkáimat (2013 nyara óta nem aktuális a dolog - vagyis MÁSFÉL ÉVE tárolom a szerves kémia és a többi jegyzeteimet).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése