2015. január 10., szombat


Valamiért moly.hu-n elkezdtem olvasgatni a Szürke értékeléseit, és most több kérdésemre is magyarázatot leltem, többek között:
- miért nem népszerű a feminizmus az országban?


- miért van ennyi pocsék kapcsolat...
- ...és mégis miért marad ilyen sok nő egy pocsék kapcsolatban?


- miért tartják a nőket pénzéhesnek?
(kíváncsi vagyok, mennyire lenne vonzó AZ ISTENI MR. GREY a szexi erős személyiségével és a szomorú sérült gyerekkorával, ha egy panelban lakik és melegítőt hord az indamintás tetkójához)


- miért nem megy csődbe az Ulpius kiadó?
- miért fizetnek az emberek egy olyan könyvért, ami egyszerűen kínosan rosszul van megírva?
- miért nem vagyok már aktív molyon?

10 megjegyzés:

  1. Epic poszt. :D

    A könyv meg egész egyszerűen azért lett sikeres, mert olyan témáról ír, amikről általában nem szoktak, és az igénytelenebb embereknek megmozgatja a fantáziáját. Mondjuk hozzá kell tennem, hogy nem olvastam, és nem is szándékozom elolvasni, de pl. barátnőm alávetette magát ennek a kínnak, csak azért, hogy rájöjjön, mi ebben a jó, és semmi. Ő is, meg mindenki, aki már olvasott hasonló témában (fanfictionok), messziről kiröhögik az egész könyvet, meg az írónőt, mert annyira bagatell módon van megírva az egész, egy középhaladó ficíró ezerszer megrendítőbbet tud írni.

    Jaj, ha egy olyasvalaki olvassa ezt a kommentet, aki imádja ezt a könyvet, most mérhetetlenül utálni fog.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. NE OLVASD EL. TÉNYLEG.
      amúgy érdekes, mert énis olvastam fanficeket, szóval tudom, hogy majdnem mind valamilyen "fétisre" épül - de ennél a könyvnél ezerszer jobbakat (és okosabbakat!!) írnak tizenéves lányok suli után.

      amúgy meg aki imádja a sorozatot, annak a szeretetére nincs szükségünk:D

      Törlés
  2. Mondjuk lehet ebben az egészben közrejátszik az is, hogy finoman szólva nem valami zseniális a magyar fordítása a könyvnek, fentebb említett barátnőm egyenesen agyfaszt kapott attól, mikor már huszadjára olvasta azt a szót, hogy IRÁNYÍTÁSMÁNIÁS, vagy mi.
    Irányításmániás!

    Tessék, csak neked egy gyöngyszem. :D
    http://www.gyakorikerdesek.hu/szerelem-szex__egyeb-kerdesek__3787560-christian-grey-tipusu-pasit-lehet-talalni-a-valo-eletben-is

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. na ilyen alapanyagért mondjuk nem kár, de tényleg szörnyen magyartalanra sikerült a legtöbb szófordulata, ha jól emlékszem meg is lincselték annó a fordítót, mert a Kings of Leonból Oroszlánkirály lett:D

      (EZ. MEG. KOMOLY????
      kezdem elveszteni a hitem a saját nememben)

      Törlés
  3. ÚRISTENN, ez a Kings of Leonos dolog ez itt volt? :D xDDD

    VálaszTörlés
  4. Jó poszt!
    Én se értem mi ez a hatalmas felhajtás körülötte. Sokkalta jobb erotikus könyvek vannak ennél. És ez a kapcsolat ami Steel meg Grey között van. Vicc. És az a legnagyobb vicc, hogy sokaknak ez kell...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi:)
      engem az dühít a legjobban, és amiért máglyára vetném az összeset, hogy lényegében romantikusnak nevez egy abuzív kapcsolatot, és eléri, hogy most egy csomó lány nem csak elfogadottnak talál egy ilyen pasit, de egyenesen kívánatosnak.
      erre jó példa egyik kedvenc részem, amikor a szokásos játszadozásuk közben a csaj kéri, álljanak le, és a pasi lazán továbbmegy, és később elmondja, miért: mert tudta, hogy élvezni fogja. EZ NEM ROMANTIKUS, EZ NEMI ERŐSZAK.

      Törlés
    2. Most esik le, hogy akkor ezek szerint te is olvastad?
      WTF ha tényleg ilyenek vannak benne...
      Amúgy amit linkeltem feljebb, a gyakorikérdéses linknél maga a kérdés tényleg nevetséges, viszont nagyon elgondolkodtató válaszok érkeztek rá, nem tudom, eljutottál-e addig. Valaki leírja, hogy volt konkrétan hasonló barátja, és az egész dolog a való életben borzasztó, csak ugye ezt sokan nem látják ...

      Törlés
    3. mazochista vagyok és elolvasok olyan könyveket is, amiket utálok:D
      néztem (amúgy milyen választ várt a kérdező? pontos címeket..?), meglepően normális válaszokat kapott, és legalább rájött, hogy talán mégsem az a romantika csúcsa, ha az egyik fél uralja a másikat, mondván, én tudom, mi a jó neked.
      de jellem kérdése is, nekem mondjuk az egész könyvtől borsódzott a hátam, és végig vártam, a csaj mikor fejeli meg végre a pasit, hogy anyukádat pattogtasd így öcsi.

      Törlés