2015. január 25., vasárnap

Ma megvádoltam a szüleimet, hogy vallják be, kiskoromban a fejemen felejtettek egy egy számmal kisebb sapkát vagy leejtettek (ez sok minden mást is megmagyarázna), mert egyszerűen nincs, hogy ha felteszek egy gumis hajpántot, fél óránál tovább nem tud a helyén maradni, mielőtt szép lassan hátraaraszolna a kisebb ellenállás irányába, vagyis végül megpihenne a copfomon.

^ szemléletes illusztráció a helyzetről, ami komolyabb és dühítőbb, mint elsőre tűnne.


Amúgy új terv: most kicsit növesztem megint a hajam, és a nyáron kipróbálom, milyen szőkén. Wow de bátor vagyok.

3 megjegyzés:

  1. Nekem is van ilyen problémám, ha ez vigasztal :) csak nekem olyan hamar elkezd fájni tőle a fejem, hogy még örülök is, ha elmozdul.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. egy kicsit igen, nem csak nekem van csúcsfejem:D
      amúgy az enyém pont ettől nem fájdul meg, csak a merev hajpántoktól és a fülvédőktől. amikor először találkoztam a jelenséggel, egy délutánon át meg voltam róla győződve, hogy agytumorom van, ami rejtélyesen elmúlt, amint levettem azt az átkot.

      Törlés
    2. A merev pántoktól nekem is, és eleinte én sem tudtam mire vélni :D viszont a fülvédőktől nem, vagy csak mákom volt, és ultrakényelmes fülvédőket sikerült vennem.

      Törlés