2015. november 18., szerda

Évek óta nem voltak rémálmaim, erre ma egy kb. tíz másodperces álom miatt fel kellett ébresztenem Medvegyet az éjszaka közepén, hogy nyugtasson meg.
Álmomban valami olyan környéken sétáltam, ahol a járda és az út között árok van, szerintem valahol vidéken. Már sötétedett, és egy gyanús alak ácsorgott egy ház előtt. Ahogy elsétáltam mellette, próbáltam úgy fogni a kulcsaimat, hogy ha ütni kell, a bütykeim között legyen a kulcsok recés vége, és közben némi lelkiismeret-furdalást éreztem, hogy ilyen paranoid vagyok. Erre a szemem sarkából láttam, hogy az ember utánam indul, és mielőtt bármit csinálhattam volna, rám vetette magát, belökött az árokba és elkezdett fojtogatni, én pedig képtelen voltam bármi csinálni, és éreztem, hogy ez most a vége.
Lövésem nincs, ez a tudatalattim melyik szőnyege alól került elő, főleg mivel manapság teljesen rendben vagyok és tegnap kimondottan boldogan feküdtem le.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése