2015. november 11., szerda

Mintha valami transzcendens erő
sugározna a laptopomból
Ma végre eljutottam egy tesiórára és használtam is a tesicuccot, amit tegnap csak fel-le húztam. Már csak egy alkalom.
Meg egy komplett félév.

Van az egyetem mellett egy kínai mindenes bolt, amolyan mini Ázsia Center, ahol minden kapható a mosószertől a kozmetikumokon át a különböző biocuccokig. Most értünk oda, hogy a látogatásaim gyakorisága olyan méretet öltött (nyilván főleg különböző lisztekért és zabkorpáért járok olyan gyakran, nem csokiért), hogy a pénztáros srác már külön kedvesen üdvözöl.

Ezt leszámítva csend és béke van. Meg sok káposzta, mert manapság éjjel-nappal azt eszem.
Főleg nyersen.

Dorci meg egyre cukibb, habár ezen a képen történetesen csak két fül látszik belőle - de tény, szerintem az két kicsi fül is minden cukiság esszenciája lehetne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése