2015. november 10., kedd

Régen volt "ez történt ma" énblog.

Ma Szabad Keddem lett volna, de a fél napom elment azzal, hogy beutaztam az egyetemre, átöltöztem tesicuccba, nem tesiztem, majd kb. öt perc után visszaöltöztem és hazautaztam. Ezt kétszer. (don't ask)
Én pedig már örültem, hogy egyetemi pályafutásom során először a 10. hétre meglesz a 10 tesim és onnantól fuck this shit. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Viszont szánsájn van és hepinesz, tegnap végre megint örömből főztem, és ez az istenek eledele lett a végeredmény. Improvizált zöldséges pite, leánykori nevén quiche: az alapja klasszikus sós omlós tészta, rá ment mindenféle zöldség, ami volt itthon és Medvegy megeszi+némi csirkesonka.
Rég volt már ilyen, hogy az alkotás minden részfolyamatát élveztem (jó a mosogatást nem), és őszintén szólva már amikor kitaláltam ezt az egészet, éreztem, hogy besz.rás finom lesz.
Aztán Medvegy ma megebédelte és megerősítette, hogy 10-ből 11 pontos.
Mondanám, hogy meg vagyok lepve, de nem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése