2015. november 9., hétfő

Lényegesen többet iszom, mióta vettem egy fancy kulacsot. Még itthon is áttöltöm bele a vizet, és így ügyeskedve kb. duplájára nőtt tőle a vízfogyasztásom (extrém kevés helyett már csak simán kevés).

Szerintem minden párnak van titkos "akkor most mondd azt, hogy sok a dolgunk és mennünk kell" jele, amit elég diszkréten a másik kezére morzézni.

Ja, és tök királyul kitaláltam, hogy az esküvőnkön azt akarom majd hallani az anyakönyvvezetőtől a beszédében, hogy "Sieglinde akkor tudta, hogy Medvegy lesz a férje, amikor Gödöllőn neki adta a kakaós csigája közepét".
Szerintem ez azóta is a szerelem mértékegysége.

Csináltam káposztalevest. Aztán reszeltem rá sajtot.
Még soha nem hallottam volna, hogy "olyan finom ez a kaja, csak hát túl sok rajta a sajt". A sajt mindenhez illik. A sajt örök.

Nagyon messze (értsd: másik kontinensen) lakó barátom hamarosan jön haza, igazából már úton is van.
Ha véletlenszerű időpontokban elvigyorodom, annak ez az oka.
Szóval ja, most elég boldog vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése