2015. november 26., csütörtök

Régen volt annyira csütörtök, mint ma.

Elsősegély gyak volt, amire az ötös csapatból csak Szöszivel ketten jöttünk be, és egyébként sem volt valami magas a létszám, úgyhogy a hangulat is a szokásosnál is lazább lett (a demonstrátor srácnak kötöm be a kezét:
Én: És mi a sérülés háttérsztorija? Úgy jobban bele tudom élni magam.
Ő: Láttad a Mély harapást..?)

Ráadásul a nap felénél jöttem rá, hogy sikerült kommunista munkásasszonynak/elvtársnőnek öltözni.
+fekete bokabakancs

Miután ezt elmondtam Szöszinek is, kiröhögött, hogy tényleg, és ha már így alakult, még rá is játszottam egy kicsit.
"Megyek a piacra Lenin-portrét és céklát venni"

Szóval most tökre megkívántam a céklát.



(amúgy ne tévesszen meg senkit a csípőm hirtelen vékonysága, csak cseles pózban állok)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése