2015. november 28., szombat

Wishlist

Eddig majdnem minden összejött, amit az ilyen wishlist-jeimre feltettem... szóval vagy van ebben valami, vagy csak uncsi dolgokra vágyom, amiket egyébként is megkapnék. Either way, szeretek ilyen posztokat csinálni és most nincs kedvem normális dolgokról írni.



iPod
A régi kedvenc, Frank már elég régen beadta a kulcsot, pedig nagyon szerettem, és mióta a telefonom is hanyatlásnak indult, egyre feltűnőbb a hiánya. Hatszor kell mennem plazmát adni egy szaros kis shuffle-ért, ha újat szeretnék, szóval szerintem kiegyezem egy régebbi, használt nanóval.

Parfüm: Givenchy Very Irresistible, Armani Code Satin, Nina Ricci Nina
Tavaly is ez a Givenchy volt a téli illatom és nagyon tetszett (#12 - 101/1001..?), csak sajnos már elég kevéske maradt, ami jó, ha őszre elég. Az Armaniba beleszerettem egy Gyógyszerésszel közös Mülleres portyázás közben, de annyira, hogy azóta valahányszor Müllerben járok, jól befújkálom magam vele. A klasszikus Nina Ricci almácska pedig a tavaszi-nyári illatom, de már fogyóban van és a karácsonyi csomagokban szokott lenni akciósan.

Lindemann - Skills In Pills CD
Úgy érzem, lesz ebből olyan alapmű, hogy érdemes fizikai formában is birtokolni. Plusz ez lenne az ötödik CD-m (#16 - 101/1001).

ÚJ AKSI A LAPTOPOMBA
Már hónapok óta ott tartunk, hogy ha véletlenül kirántom a töltőt egyébként csodálatos Lenovo készülékemből, kb. egy percem van visszavarázsolni, különben így jártam. És ez kezd kicsit uncsi lenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése