2016. január 18., hétfő

A Hannibalt nézve mindig kedvem támad becélozni a konyhát és alkotni valamit.


Ami már csak azért vicces, mert hússal dolgozni kimondottan utálok.

Mads Mikkelsennel viszont továbbra sem tudok mit kezdeni: egyszer volt egy roppant magasröptű beszélgetésünk róla Medveggyel, aminek a végén én náci tiszthez, ő békához hasonlította az fejszerkezetét, és amennyire idegenkedtem tőle (CSAKIS ANTHONY HOPKINS LEHET HANNIBAL), sokadik újranézésre már ugyanúgy elfogadom őt is.

Úgy tűnik, én fordítottan öregszem, és pont hogy megtanulom elfogadni a változásokat - még a fandomaimban is.

6 megjegyzés:

  1. Mads Mikkelsen tényleg ijesztő figura :D de gyakorlatilag a neve garantálja a minőségi filmet. Hihetetlen színész. Főleg a dán filmjeit szeretem nagyon, pl a jagten-t. De meghoztad a kedvem a hannibalhoz is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt pont nem mertem megnézni, nagyon nyomasztónak tűnik a leírása alapján... érdemes lenne? Csak kicsit érzékeny vagyok a hamis vádak alapján ítélős sztorikra, és félek, hogy nem lenne meg a happy end.
      Én még csak két filmben láttam, az Ádám almáiban (ami nagyonnagyon tetszett) meg valami királynés-szeretős történelmi filmben (ami már annyira nem), és tényleg zseniális, pedig nagyon nem akartam őt szeretni:D

      Törlés
    2. Hát happy end nincs, inkább életszagú. de zseniális. szerintem mindenképp nézzétek meg, még ha meg is hurcol közben érzelmileg (mert meg fog).
      Amúgy elkezdtem a hannibalt, már a 7. részt nézem (éppen betegen fekszem itthon, nincs jobb dolgom :D ), és nagyon para, tetszik, úgyhogy köszi az ajánlást :)

      Törlés
    3. Ójaj, akkor még várok vele, most a Saul fiához gyűjtöm a lelkierőt:D
      Váá de jó!:D Mármint nem hogy beteg vagy, jobbulást:) hanem hogy tetszik. Én most fogom kezdeni a harmadikat, csak azt már beosztom:D

      Törlés
  2. Ezt a részt pont láttam, nem vagyok az a nagy Hannibál rajongó, de vannak jó epizódok egyre jobban úgy tűnik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem az egész alaphangulata fogott meg, hogy a sok változtatással együtt is visszahozza az eredetit. Most kezdem az utolsó évadot, remélem nem fogják elrontani:D

      Törlés