2016. január 25., hétfő

Top hét ok, amiért a Főnix Rendje a legnyomasztóbb az összes HP könyv közül:

1. A könyv kezelhetetlenül vastag, egy normális táskába sem fér bele és menet közben olvasni szinte lehetetlen

2. ...és az a sok plusz oldal leginkább Harry hisztijeiből ás belső picsogásaiból monológjaiból áll

3. Voldemort Nagyúr visszatért

4. ...amit mi ugyan tudunk, de senki nem ismeri el

5. Dumbledore alig van benne, az első felében inkább csak említés szintjén, és akkor is csak a minisztériumi varázslók által, enyhén lenéző stílusban

6.

7. A vége.

5 megjegyzés:

  1. Van egy pontosan ugyanolyan tanárom, mint Umbridge. Úgy néz ki, úgy beszél és az egész stílusa nagyon hasonló. 42/31-en buktuk a tárgyát. Következő félévben is ő tartja. ALIG VÁROM

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Részvétem... nincs is lélekölőbb annál, mint amikor egy tanár ilyen kedvesen :) mosolyogva közli, hogy ez sajnos kevés lesz, de vár vissza a jövőhéten:)

      Törlés
  2. Az egész HP-univerzumot a negyedik részig szeretem igazán, onnan kicsit mélyrepülés. Bár, én a Félvér herceggel állok hadilábon, a hetedik könyvet meg hiába olvastam el vagy hatszor, máig nem tudom visszaidézni. Nekem az az abszolút mélypont.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is az első három az örök favorit, amikor még kicsik, aranyosak és nem is hal meg senki, legfeljebb kissé traumatizált vagy bibis lesz. Az ötödiknél hagytam abba annó és most is döcögősen haladok, mert ez a könyv olyan deprimáló a fentebb említett okokból, hogy nyááhh. Az utolsó kettőből itt se maradt meg sok, csak az általános nyomottság és világvége hangulat, de még az is jobb a mostani Umbridge rémuralmánál és Harry állandó nyafizásánál.

      Törlés
  3. Szia,raakadtam a blogodra, es most itt olvasgatom vissza a regebbi bejegyzeseket. Nem szerettem volna kommentelni/idetrollkodni vagy ilyesmi, de ha Harry Potter a tema, nos, akkor nehezen fogom magam vissza. :) Az 5. konyv nekem se a szivem csucske, mindenki szenved, lenyegeben semmi sem tortenik, kiveve a vegen (amiert amugy erdemes elolvasni). Mindig is egy atvezeto resznek tartottam. Nekem pont a 6. meg 7. a legnagyobb favorit. Egyszeruen imadom Bogar Bard mesejet is,amin alapszik a 7. :))

    VálaszTörlés