2016. január 28., csütörtök

Things I Love Thursday


♥ Nosztalgia régi képekkel - hát mennyire cuki voltam, arra szavak nincsenek ♥ Veresegyházi trip BFF-fel ♥ egyre elvetemültebb egészséges ételekkel kísérletezni: az a piros lötyi ott céklától piros (+alma és narancs), jobb oldalt pedig a kaja haul csomagban van köleskása és chiamag liszt ♥ padlizsánkrém - brutál fokhagymás és csak az enyém: Medvegy rájött, hogy nem is szereti a padlizsánt ♥ egy nagy lehetőség, amiről később szeretnék írni ♥ Faun + Subway to Sally - Minne - már el is felejtettem, mennyire szeretem StSéket ♥ HH kritika a Visszatérőről - a mászós részeknél még mindig felnyaffanok a röhögéstől ♥
♥ és utolsónak: ma délután megérkeztek a telefontokok, amiket Medvegy rendelt nekem ♥

Tükrös képekhez nem vagyok hajlandó normális fejet vágni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése