2016. január 8., péntek

Amikor letudsz egy tárgyat, amit szívből gyűlöltél


8 megjegyzés:

  1. Pár tárggyal én is legszívesebben ezt tenném, de mindent elrakok szépen, mert tudja a hóhér melyik tétel kell majd záróvizsgára *ünneprontó mód on*

    Azért a jeleshez elég nagy gratuláció :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha már ünnepet rontunk, annyira nem dicsőség a jeles, nagyon könnyű volt a vizsga:D Annak sokkal jobban örülök, hogy nincs vele többet gond.

      Amúgy én csak az általam kidolgozott tételeket és a valóban használható jegyzeteket tartom meg, minden más, diák, könyvek elvannak a drive-omon digitális formában - kicsi lakás, kell a hely a fontosabb dolgoknak:D

      Törlés
  2. Én azzal is ezt teszem, amit szerettem. :D Persze csak a jegyzeteket, a könyveket mindenből megtartom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A szeretett tárgyaktól nálam is csak az utolsó képkocka különbözik:D

      Törlés
  3. ahh imádom kidobni a tételeim!!
    és gratulálok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A világ második legjobb érzése:3 Az első csak pipákat látni neptunban:D
      és köszi:)

      Törlés
  4. :D :D :D Én a magyar grammatikát akartam elégetni, de meggondoltam magam, jó lesz majd ijesztgetni a gyerekeket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óó nekem arra van még szép kis Anatómia meg Élettan:D ez csak simán annyira nem érdekelt, hogy arra szavak nincsenek...

      Törlés