2016. január 3., vasárnap

Tanulnom kellett volna, úgyhogy inkább loptam Midnight Moontól egy kérdéssort és nagy lelkesen kitöltöttem, mert miért is ne.

1. Hajnali kettő van, és te nem vagy otthon. Akkor hol vagy?
Egy árokban megerőszakolva és feldarabolva. Unalmas vagyok, éjszakára szeretek otthon lenni.

2. Mi volt a legutolsó dolog, amire többet költöttél 20k HUF-nál?
Az Armani parfümöm.

3. Hogy néz ki a bankszámlád?
Szépen..? Mi erre a helyes válasz? Hogy tud kinézni egy bankszámla?

4. Honnan származik a ruha amit jelenleg viselsz?
Sieglindét a PRIMARK öltöztette.

5. Nevezz meg egy tételt a következő karácsonyi listádról.
Addig lesz egy Valentin, egy évforduló és egy szülinapom... De legyen az aszalógép és egy új futócipő.

6. Milyen színű a fogkeféd?
Rózsaszín (és Medvegyé kék. awww).

7. Nevezz meg valamit amit gyűjtesz, és mesélj róla egy keveset.
CD-k: Medvegy szoktatott rá, hogy fizessek a zenémért, és azóta szeretem azt hinni, hogy ezzel egy üzenetet küldök a kiadónak: igény van az adott zenekar zenéjére, kössenek velük még szerződéseket!!!

8. Legutóbbi étterem ahol ettél. Kivel voltál, milyen volt?
Húha... Medvegy szülinapját ünnepeltük a Belga sörházban a szüleimmel. Garnélarákos salátát kértem, de szokás szerint belezabáltam a szüleim és Medvegy sült krumplijába, és mindkettő isteni volt.

9. Ki vett neked utoljára szülinapi kártyát?
Nem emlékszem. A nagyimtól szoktam csak kártyát kapni, biztos azért, hogy ne legyen magányos a pénz a borítékban.

10. Mi a legrosszabb szokásod?
A halogatás.

11. Nevezz meg egy magazint, aminek előfizetője vagy?
Fél évig volt Cosmopolitan előfizetésem, ami rádöbbentett, mennyire nem szeretek női magazinokat olvasni. Ennyit erről.

12. Kedvenc pizzafeltéted:
SAJT. SOK ÉS SOKFÉLE.

13. Kinek a számát kerested legutóbb, mikor a telefonkönyvet használtad?
HAHAHA HOHOHO

14. A családodat kivéve ki az a személy, akit legjobban szeretsz?
Medvegy a családomnak minősül? Szerintem igen... akkor legyen a BFF-em.

15. Mit főztél legutoljára?
Vöröslencsefőzeléket újévre, hogy idén se haljunk éhen.

16. Mi az, amit nem vásárolnál használtan?
Kozmetikum. Fúj.

17. Melyik cipőt veszed fel először?
Talán a balt. Még sosem figyeltem.

18. Mit hagytál el legutóbb?
Általában vigyázok a dolgaimra, szóval nem rémlik semmi komolyabb tétel.

19. Mi a leggusztustalanabb bútor a szobádban?
Medvegy irodai széke. A macska szétkarmolta már a bőrhuzatot, úgy néz ki, mintha kukáztuk volna valahonnan.

20. Legutóbbi vásárlás, amit vissza kellett vinned valami miatt:
Ez sem rémlik. A holmijaink általában garancia után romlanak el, vagy simán veszünk belőle újabbat/jobbat, és kidobjuk.

21. Milyen illatszert használsz?
Parfümöt..?

22. Kedvenc társasjátékod?
Régimódi vagyok, de a Monopoly. Meg talán az Elder Sign hiányzik, azt szerettem.

23. Melyik az a társasjáték, amivel legutóbb játszottál?
Abalone-oztunk Medveggyel, de szerintem nem fogunk egyhamar megint, mert a macska leverte a dobozt, szanaszét gurultak a kis golyók, és egyet még mindig nem találtam meg sehol.

24. Honnan származik a járműved?
A Volkswagen gyárból. Konrád meg a Rixe gyárból, haha.

25. Ha az életed egy film lenne, mi lenne a főcím?
Valami badass anime openinget szeretnék az életemnek, mondjuk ezt.


29. Hogy szereted enni a csirkét?
MI TÖRTÉNT AZ EZELŐTTI KÉRDÉSEKKEL???
Amúgy leginkább sehogy.

30. Szülinapod van. Milyen a torta?
Egészséges és cukormentes, hogy senkinek se... hogyan van az ízlik felszólító módban..? Szóval hogy senkinek ne legyen hozzá gusztusa rajtam kívül.

31. Mit vettél legutoljára a szádba?
A fejhallgatóm zsinegjét. Fúj.

32. A valaha volt legjobb album (zenei):

33. Miről akarod, hogy emlékezzenek rád?
A hülye humoromról. Mert azért van, ugye..?

34. Jobb volt a tegnap, mint a ma?
Tegnap és ma sem haladtam olyan mértékben a tananyagban, ahogy szerettem volna, csak ma már sokkal frusztráltabb voltam ezért.

35. Mi az, amit nem tudnál egy napra sem nélkülözni?
Mondanám, hogy kaja, de böjt. Mondanám, hogy Medvegy, de csapatépítések. Mondanám, hogy Dorci, de nyaralás.
Szóval szerintem marad a zene.

36. Mit kell csinálnod holnap?
Megtanulni azt, amit ma meg tegnap kellett volna. #fuckmylife

3 megjegyzés:

  1. Koptschektől volt a mém még hosszú évekkel ezelőtt, ő meg kihúzta és/vagy kihagyta azt a pár kérdést ami rém unalmas volt és nem volt hozzá idegzete, biztos ilyen mi a kedvenc színed szintű volt, vagy valami lelkizős szar :D Az internet mély bugyraiban talán még ott leledzenek valahol ezek a méltatlanul elfeledett mémrészletek...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbáltam megkeresni, de már csak a csonka verzió terjed el:D Szóval lehet örök rejtély marad...

      Törlés
    2. lol, én vagyok az széles interwebz összes mémjeinek forrása :D

      Törlés