2019. november 2., szombat

Aktuális terápiás szokásaim: takarítás és kötés.

(Jóga is lenne, nemrég voltam ismét egy jógaórán és meglepően jól esett, erre azóta nem volt emberi időben megint, amire eljutottam volna - itthon meg hát nem az igazi, főleg mert amint előveszem a matracot és a macskák észreveszik, hogy jobbra-balra heverek rajta, azonnal jönnek meginvesztigálni, mi is történik.)

Egy régi filmben (amit mellesleg a szabadon választható Függőség és kultúra tárgyam teljesítéséhez szükséges kiselőadásom miatt néztem meg) említi az alkoholista szereplőnek a mentora, hogy vannak függő természetű emberek, akik egyszerűen jellemükből adódóan másoknál könnyebben függnek rá dolgokra - erre tökéletes mintapélda lennék én (khm Candy Crush), ugyanis most fejeztem be egy sálat hozzá illő sapkával, közben Medvegy is rendelt egy beanie-t és máris mániákusan nézem a következő projektet, és alig várom, hogy hétfőn megnyisson a fonalbolt és mehessek vissza vásárolni.
Közben tolom magam előtt a Nagy Küldetést, amit mindenképpen teljesíteni akarok majd, csak még gyűjtöm a bátorságot:

kötni egy pár zoknit.

2 megjegyzés:

  1. Hajrá! Én az origamira függtem rá. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úúúú olyan korszakom nekem is volt!:D és milyen jó is volt...
      (mondjuk a fonal csillagászati ára miatt pláne megfontolandó)

      Törlés