2019. november 13., szerda

Gyakran van ingerenciám írni manapság, ami egyértelmű jele annak, hogy jóval fontosabb dolgom is lenne, pl. szakdolgozatot írni vagy tanulni.
Kicsit ki vagyok égve, nem motivál vagy érdekel semmi sem, és ötletem sincs, mivel tudnám összerakni magam. A rekreációnak álcázott semmittevés nem használ (pedig kitartóan kísérleteztem vele vagy egy hónapig) és ha nem szerzem vissza a tüzet a szemembe, a szikrát, az ágyból reggel kidobó lelkesedést, stb., akkor nem kicsi gondok lesznek a közelgő vizsgaidőszakban. Úgy tudnám elképzelni, mint egy darab félig felfújt karúszóval a kezemben nézni az erősen közelgő szarcunamit.

Amúgy ezt tegnap este kezdtem írni, és ma nagyon sokat segített, hogy végre elmentem a könyvtárba és egy órára begömbölyödtem az egyik fotelbe egy könyvvel, az azért jó volt.

Kapcsolódó kép

Nem ide sajnos, ez csak illusztráció.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése