2019. november 23., szombat

"Egy skálán super chilltől Notre Dame-ig mennyire vagy kiégve?"

BFF és én kimentünk Milánóba, csak két napra, ennyire futotta most: de így is láttunk sok szépet, ettünk pizzákat és ittunk Aperolokat, limon- meg meloncellókat - utóbbinál akkor jöttem rá, hogy valószínű tejszínnel készül, miután a pincér a kezembe nyomta én meg letoltam, mint az engedelmes jó kislány, ami vagyok.
Pedig a limoncellót még úgy kaptam, hogy there is no cheese in it, mert ezt sikerült lebeszélnünk a pizza rendelésekor.
Meh, vissza is adom a vegánigazolványom.


Amúgy megsétáltattam a Gyakorlati dietetika anyagot és megmutattam neki a repcsit belülről meg a szállodát, mert érzem a közelgő vizsgaidőszakok vérfagyasztó leheletét a tarkómon.

 Note the táska, most ez az új kedvencem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése