2019. november 29., péntek

Sok a dolgom, történnek dolgok. Pl. olvasok, írom a szakdolgozatomat, TANULOK, múzeumba megyek, kávézom, meg felvettem a vizsgáimat.
Ja, és Black Friday alkalmából nem vettem semmit, már ha egy-egy kávé két külön helyen nem számít.

Nem is pánikolok annyira, amennyire szoktam (még), valamiért most megbeszéltem magammal, hogy chill van, és eddig egészen sikerül tartanom magam hozzá.

Még Milánóban vettem márkás luxy illatgyertyát, le sem merem írni, mennyiért, de basszus ha egyszer annyira örülök neki azóta is, hogy végre megint illata van a lakásnak, amit érzek még másnap is jövet-menet.
Felírom a "hülyeségek, amiken nem érdemes spórolni" listámra a dezodor és a macskakaja mellé.

Apropó macska, hetek óta gyakorta jöttem haza arra, hogy a malac letuszkolta a könyveimet a polcról.
Egy darabig sóhajtozva pakoltam utána, aztán meguntam és felszabadítottam neki annyi helyet, ahová már befér. Azóta rendszeresen ez a látvány fogad:


BFF megkérdezte nemrég, hogyan lehet macskát nevelni, mire kuncogtam egy kicsit és elárultam a titkot: megneveled magad és megteszed azt, amit a macskád kíván.

8 megjegyzés:

  1. Mikor lesz az államvizsgád/védésed? Előtte én is tiszta pánik voltam folyamatosan, nem is emlékeztem egy tételemre se :D

    Én is akartam valami finom illatú gyertyát rendelni, de valamiért most nincsenek jók a webshopban, ahonnan rendelni szoktam, tiszta csalódottság. Pedig nem ártana, két macska mellé.
    Macskatápon én se spórolok, pont most rendeltem be nekik egy nagy adagot, persze plusz pénzért kaptak karácsonyi ízeket is. Imádom hallgatni, amikor elégedwetten csámcsognak. Meg rendeltem lebomló zacskót is az almokhoz, egyszer élünk.

    Amúgy akkor nem csak az éán macskám pakolja a könyveket? Enyém éjszaka nekiáll és egész sorokat rendez át. Valószínűleg ő csak azt akarja, hogy felkeljünk már.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak májusban, de nálunk az abszolválás szigorlatokkal most lesz a téli vizsgaidőszakban, mert a kövi félév csak gyakorlatokból áll majd. Jó lesz, érzem:'D

      A gyertya amúgy sajnos magyarországon nem kapható, szóval spórolni kell vele... eddig nálam is a YC volt az etalon (már ha arra gondolsz), de ehhez képest az puki. Egy magyar szójagyertyát akarok még kipróbálni, csak most van itthon elég, nem akarok felhalmozni:D

      Nálunk csak a kalandvágyó macska pakolja a könyveket, de aztán rájöttem, hogy szeret a magasban dögleni és kell a hely. Amikor fel akar kelteni éjjel, arra más módszerei vannak: felmászik az (ágy fejénél lévő) íróasztalomra és az arcomba nyávog.

      A boldog macskacsámcsogásnál szebb hang pedig a világon nincs :3

      Törlés
    2. Uhh, az durva lesz akkor, kitartást hozzá!

      Én is most a szójagyertyákkal szemezem, mindig látom a hirdetéseket, de még nem vettem rá magam, bár árban annyi mint egy YC. Igen, én is azthasználom már pár éve, bejöttek az illatai, van is egy-két nagy kedvencem, de most már nem lehet őket kapni, a többi illat meg annyira nem mozgat meg.
      Nagyon cunci lehet a macskád :D Meg rendes is. Az enyém szimplán az arcomba tapos, ha figyelemre vágyik, vagy a kajástálját szokta zörgetni, ha meg valamelyikünk felkel hozzá, akkor gyors bepattan az ágyba és ott vár vissza :D

      Törlés
    3. Milyen kis sunyi:DD De annyira imádom az ilyen macskahülyeségeiket, nálunk a lánymacska mászik be a helyemre az ágyba D mellé (és pillog rám kihívóan), ha én valamiért később fekszem le:D

      Törlés
  2. Szia! Most értem végig a blogodon az elejétől eddig a posztig. Nagyon tetszik, szimpatikus vagy. Bár nem ismerem az előtörténeted, csodálatos a kitartásod a dietetika iránt. Hajrá a szakdogához és a végéhez. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj de aranyos vagy, köszönöm:))
      (bár most kb. az egész hétvégét azzal töltöttem, hogy ide-oda pakolgattam a tanulnivalót és amúgy hozzá sem nyúltam, de igyekszem felnőni a feltételezésedhez:D)

      Törlés
  3. Ez a kép.... :D elkepeszto aranyos :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi:D Bár manapság szerencsére szebb részei lógnak ki, mondjuk a feje vagy a lábai, szóval javultak az erkölcsök:D

      Törlés