2019. november 17., vasárnap

Én: Fú ez a hónap anyagilag nagyon elszállt, ideje visszafognom magam és jobban spórolni.
/simán lemondok vágyott Lush meg egyéb kézműves szappanokról, samponról, kencéről/
/csak akkor veszek 2 darab harisnyát, amikor már nincs mit felvenni/

Ugyancsak én: /kb. két másodperces mérlegeléssel adok le 5000 forintos bookline rendelést/

Képtalálat a következőre: „sarah andersen bookstore”
Találtam olyan képet is, amiről le volt vágva az aláírás, milyen görény csinál már ilyet

Ma megint voltam edzeni, amennyire szenvedtem, annyira elmondhatatlanul jól esett. Még ismerőssel is összefutottam, akivel szintén jó volt beszélgetni kicsit, aztán meg Medveggyel ittunk egy drága kávét és hazajöttünk, majd Bill Gates agyát néztem tanulás helyett.

4 megjegyzés:

  1. Mi pont most kaptuk kézhez az ismerősökkel csinál szappanunkat - tavaly csináltunk életünkben először, az idei a második. Az első is szuper volt, de most még annál is jobbra sikeredett, az illatvilág-variálhatósága végtelen kb. Ilyeneket nem próbálnál ki? Szerintem kb. két darab kézműves szappan árából jön ki vagy 20-30 db :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na jó, lehet az inkább 40-50, sosem számoltam még meg

      Törlés
    2. Pont most beszéltünk róla, miután megnéztük az egyik kedvenc youtuberem új videóját:
      https://www.youtube.com/watch?v=Bbb5XC6DYxY
      És itt is egyszerűnek tűnik (meg mókásnak. leginkább mókásnak:D)
      Mostmár komolyan neki kell állnunk, már csak anyagi okokból is:DD

      Törlés
  2. Jaja, segítünk benne meg minden. Már nem mintha vegyész PhD kéne hozzá, de maga a szappancsinálási folyamat is tök poén, egyfajta közösségépítő élmény :D

    VálaszTörlés